سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تحولات خوبی در دولت سیزدهم در بخش معادن استان رخ داده است، گفت: رشد اقتصادی معادن ۲۰۷ درصد برآورد می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون منابع انسانی و فرهنگی قوه قضائیه گفت: به عنوان یک اصل باید بگویم در نظام جمهوری اسلامی ایران این انتظار وجود دارد که رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد.
سمنان- معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: صنعت کشورمان در سال ۱۴۰۱ بنا به اعلام مرکز آمار کشور توانسته رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی را از خود بر جای بگذارد.
نتایج مذکور حاکی از آن است که در سال ١٤٠١ رشته فعالیت‌های گروه کشاورزی ٤.۴- ، گروه صنایع و معادن ۶.۴ و گروه خدمات ٤.٤ درصد نسبت به سال قبل، رشد داشته است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف و مسیر رو به رشد آنها در تعاملات اقتصادی تاکید کرد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: اندونزی به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان رو به رشد از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.
فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح:رهبری گلایه‌هایی از ما دارند و به حق است، اما یکی از افتخارات بنده است که در دیدار اخیر رهبری گفتند درمورد بحث معادن مژده داده اید./ گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس میگوید صنایع بورسی ۱۲.۸ درصد رشد داشته است./ وقتی میگوییم رشد اقتصادی، تورم از آن خارج نمیشود، بنده نباید پاسخگوی تسهیلات بانکی باشم.
جمعی از فعالان اقتصادی ظهر امروز(پنجشنبه) در دومین نشست فعال سازی ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای رشد تولید و مهار تورم با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.
نرخ رشد تشکیل سرمایه در ماشین آلات به صورت تجمعی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به ۱۹.۷ درصد رسید؛ این در حالیست که این شاخص در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ معادل ۱۲.۵ درصد بوده است.
معاون بانک مرکزی با بیان اینکه رشد اقتصادی به ۵.۳ درصد رسید، گفت: در سال جاری حدود نیمی از تورم ناشی از شوک‌های ارزی بوده و این قاعدتاً در سال آینده کاهش پیدا خواهد کرد.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از رشد اقتصادی ۶.۶ درصدی در بخش صنعت خبر داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در چهاردهمین نمایشگاه خودرو قزوین گفت: با رشد تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل می توانیم شاهد افزایش تولید در ناوگان باری کشور باشیم.
تحقق رشد اقتصادی ۳ درصدی در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی مثبت سال‌۱۴۰۰ (معادل ۴.۴ درصد)، حکایت از بهبود عملکرد فعالیت‌های اقتصادی در کشور به رغم تداوم تحریم‌های اقتصادی دارد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با تصویب و اجرای آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت، کمک بزرگی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی انجام می‌شود.
تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نسبت به سه ماهه دوم نیمه نخست سال گذشته، رشد ۳.۶ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین رشد اقتصادی بدون نفت طی دوره مذکور معادل ۳.۱ درصد بود.
معاون اول کمیته سیاست اقتصادی شورای فدراسیون روسیه، افزایش تقاضا و به تبع افزایش قیمت را از نتایج اصلی تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه دانست.
سردار معروفی ادامه داد: در ۲۰ سال اخیر شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بر پایه اقتصاد، معیشت، کارآفرینی و تولید نامگذاری شده ‌که اگر آن شعارها به درستی عملیاتی می‌شد الان وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور اینگونه نبود و به رشد و تعالی می‌رسید.
اصفهان- معاون دبیرکل اکو در ایران گفت: همکاری در حوزه مواد معدنی یک مولفه کلیدی استراتژی اکو در خصوص رشد اقتصادی پایدار است.‌
مشهد ـ معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به لحاظ شرایط اکولوژیک منطقه ویژگی‌های خاصی برای رشد و توسعه ۵۰ گونه از گیاهان دارویی دارد.
شیراز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: اراده دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری فارس، تلاش برای احیای باشگاه برق شیراز و کمک به رشد آن تا نقطه اوج است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در کشور به ثبات اقتصادی رسیده‌ایم. در حوزه تجارت خارجی به رشد ۴۰ درصدی رسیدیم و حدود ۴۰ درصد صادرات غیر نفتی افزایش یافته است.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مسیر اقتصادی ایران باید دارای اهداف مشخص باشد و نباید با تغییر دولت مسیرهای اقتصادی نیز تغییر کند در این حال می توان شاهد رشد اقتصادی مناسب بود.
وزیر صمنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گفت: حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته آغاز شده است، گفت: در نمایشگاه روسیه نیز دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ