کیلیان امباپه با رئال مادرید به یک توافق کلی رسیده‌ است که طبق آن، کاپیتان فرانسه در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد به مادرید ملحق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برایان دابو که پیش‌تر خبر توافق او با سپاهان منتشر شده بود، این روزها با این تیم در اصفهان تمرین می‌کند.
این مقام روس در ادامه تاکید کرد: اما مسکو این توافق را رد نمی‌کند و آماده است تا سهم خود را در این مسیر طی کند.
در روز‌های اخیر موضوع بن‌بست در توافق موقت میان ایران و آمریکا بر سر چهارمین زندانی آمریکایی در ایران در برخی رسانه‌های غربی مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد موضوع فراتر از اختلاف بر سر سرنوشت این زندانی ناشناس باشد.
کیلیان امباپه با رئال مادرید به یک توافق کلی رسیده‌ است که طبق آن، کاپیتان فرانسه در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد به مادرید ملحق شود.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
تیم روحانی بر این باور بودند که امضای توافق با آمریکایی‌ها برای رئیسی و جریانش دشوار خواهد بود، زیرا از واکنش منفی حامیان خود می‌ترسیدند.
رئیس پارلمان عراق و رئیس اقلیم ، تأکید کردند که تأخیر در اجرای توافق میان اربیل و بغداد در ازسرگیری صادرات نفت اقلیم، آثار منفی بر درآمدهای کشور عراق دارد.
آمریکا همگام با توافق به اصطلاح «به اشتراک‌گذاری هسته‌ایِ» ناتو، ده‌ها کلاهک هسته‌ای در سراسر اروپا مستقر کرده اما آیا از موقعیت مکانی آنها اطلاعاتی وجود دارد؟
آنچه آقای عبداللهیان مطرح کرده‌اند، احتمالا درست است، اما با توجه به اینکه در روند مذاکرات محرمانه و مخفی به نتایجی رسیده‌اند، طرف آمریکایی تمایلی برای بیان آن تا زمانی که توافق کامل و قطعی صورت نگرفته، نداشته باشد.
مارسلو بیلسا، سرمربی سرشناس آرژانتینی، برای قبول پیشنهاد هدایت اورتون با فرهاد مشیری به توافق نرسید.
یک رسانه فرانسوی مدعی شد میلان اشکرینیار، ستاره اینتر، با پاری سن ژرمن مخفیانه به توافق رسیده است تا تابستان آینده راهی این باشگاه فرانسوی شود.
«روبرتو مارتینز» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک با تیم پرتغال به توافق ابتدایی دست یافت.
رسانه‌ها می‌گویند دیشب نخست وزیر و وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس در تلاش برای توافق در خصوص جایگزینی مقام نخست‌وزیری، جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند که در نهایت به نتیجه نرسید.
رئیس‌جمهور گفت: با توجه به سابقه آمریکا، مطالبه جمهوری اسلامی برای دریافت تضمین پایداری توافق، مطالبه‌ای کاملاً منطقی است.
رئیس جمهور بااشاره به اینکه دولت کنونی آمریکا مدعی مخالفت باتصمیم‌های دولت قبل و بازگشت به توافق است، گفت:ما تاکنون رفتار عملی و جدی که نشانه جبران رفتارهای گذشته ورفع تحریم‌ها باشد، ندیدیم.
رئیس شورای اروپا اعلام کرد: علیرغم وجود نشانه‌ هایی منفی در خصوص پیشنهاد اتحادیه اروپا، ما از توافق هسته‌ ای با ایران دست نمی کشیم.
رئیس شورای اروپا اعلام کرد: علیرغم وجود نشانه‌ هایی منفی در خصوص پیشنهاد اتحادیه اروپا، ما از توافق هسته‌ ای با ایران دست نمی کشیم.
رئیس شورای اروپا اعلام کرد: علیرغم وجود نشانه‌ هایی منفی در خصوص پیشنهاد اتحادیه اروپا، ما از توافق هسته‌ ای با ایران دست نمی کشیم.
«عدم آمادگی بایدن جهت بسیج سرمایه سیاسی خود در پسِ یک توافق اتمی با ایران، چالش های تهران و واشینگتن در اقناع نخبگان سیاسی و افکار عمومی داخلی خود در مورد حصول یک توافق جدید اتمی، کنشگری منفی کنگره آمریکا در مسیر دستیابی به یک توافق اتمی با ایران، و در نهایت، چالش جزیره ای بودنِ دستیابی به یک توافق اتمی میان ایران و آمریکا در چهارچوب مشکلاتِ گسترده تر این دو کشور، از جمله مهمترین موانع و سدهایی هستند که احیای برجام را با مشکلاتی جدی رو به رو کرده اند.»
دادستان‌های آمریکایی نیز عنوان کرده‌اند که دستیاران ترامپ به دروغ گواهی داده بودند که ترامپ با خروج از کاخ سفید تمامی اسناد دولتی را بازگردانده است.
به نظر می‌رسد مذاکرات برجامی باز هم به محاق می‌رود و وعده‌ای که مذاکره کنندگان به عنوان نمایندگان کشور‌های عضو برجام مبنی بر امضاء توافق در این هفته داده‌اند، محقق نخواهد شد.
کنعانی مقدم گفت: عمر توافق جدید تقریبا ۵ سال بیشتر نیست و قاعدتا بعد از ۵ سال امکان دارد تغییراتی در تعهدات انجام شود.
قرارداد همکاری باشگاه پاری سن ژرمن با یک سایت شرط‌بندی واکنش‌هایی منفی در فرانسه به دنبال داشت.
یک کارشناس بازار سرمایه با انتقاد از لغو عرضه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا از سوی وزارت صمت، اظهار کرد: چرا وزارت صمت به نظر کارشناسان توجهی ندارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ