یک رسانه فرانسوی مدعی شد میلان اشکرینیار، ستاره اینتر، با پاری سن ژرمن مخفیانه به توافق رسیده است تا تابستان آینده راهی این باشگاه فرانسوی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قراردادی مبنی برافزایش حجم صادرات گاز ایران به ارمنستان بین مقام‌های ۲ کشور امضا شد.
مدیرعامل پیشین استقلال با انتشار لیست خرید جواد نکونام علی خطیر را مورد انتقاد قرارداد و از عملکرد خود دفاع کرد.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می کنند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتقادات تندی را نسبت به تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها و عدم وجود ضمانت اجرایی برای این قانون مطرح کرد کرد.
با تایید فابریتزیو رومانو، کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی را نیز رده کرده و قصد تسلیم شدن به خواسته‌های باشگاه را ندارد.
در باشگاه اتلتیکو بابت پیشنهاد هنگفت الاهلی عربستان به دیگو سیمئونه نگران نیستند چرا که این مربی در آرامش به فکر تمدید قراردادش است.
آدرین رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس، قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و تمایلی به حضور در اولدترافورد ندارد.
طبق اطلاعات آمریکا، مشخص نبوده یوگنی پریگوژین، موسس گروه نظامی واگنر چه زمانی حرکت خود را انجام خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسید که وی تصمیم خود را پس از اعلام وزارت دفاع روسیه در ۱۰ ژوئن مبنی بر اینکه شرکت‌های نظامی باید تا یک ژوئیه با آن‌ها قرارداد ببندند، اتخاذ کرده است.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
یورگن کلوپ به قراردادش با لیورپول پایبند است و با وجود درخواست هواداران برای اینکه مربی تیم ملی آلمان شود، لیورپول را رها نخواهد کرد.
بررسی آمار‌ها حاکی از آن است که برداشت زیاد محصول در روسیه موجب رشد صادرات تا حدود ۵۰ میلیون تن در سال بازاریابی جاری می‌شود. از طرفی انفجار سد کاخوفکا علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر میزان تولید محصولات کشاورزی در این کشور، نگرانی در خصوص مسائل ژئوپلیتیک را نیز افزایش داده است؛ چرا که تشدید اختلاف بین روسیه و اوکراین احتمال تمدید قرارداد موسوم به اودسا را کاهش می‌دهد.
مطالعه‌ای که در Comprehensive Psychiatry منتشر شد، ۱۲ فضانورد را مورد مطالعه قرار داد که به مدت ۷۲ ساعت در انزوا یا ۷۲ ساعت محرومیت از خواب قرار گرفتند. گروهی که مجبور بودند سه روز بیدار بمانند، در مقایسه با گروهی که مجبور بودند سه روز در تنهایی زندگی کنند، ضربان قلب، خلق منفی بالاتر و احساسات مثبت کمتری داشتند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه عربستانی پاسخ منفی داد و بعد از تمدید قراردادش با آاِک یونان، تمجید سرمربی این تیم را برانگیخت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه عربستانی پاسخ منفی داد و بعد از تمدید قراردادش با آاِک یونان، تمجید سرمربی این تیم را برانگیخت.
با هر خواهش و التماسی بود با او تماس گرفتم و به او گفتم که حتی این قرص‌ها در شنوایی من تاثیر عجیبی گذاشته است، حتی گوش دیگرم نیز شنوایی ندارد و با عوارض وحشتناکی مانند ریزش مو و بیماری‌های پوستی روبه رو شده ام، ولی آن زن وقتی دید مطالب منفی زیر پیج اینستاگرامش می‌گذارم بی درنگ مرا در فهرست سیاه قرار داد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم.
دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، امیدوار است بتواند قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و تصمیمی برای پیوستن به باشگاهی دیگر ندارد.
با گذشت حدود یک ماه از این شکایت، پسر نوجوانی هراسان خود را به کانکس پلیس در پارک چیتگر رساند و گفت: به همراه دوستم برای پیاده روی به پارک چیتگر رفته بودیم. من برای چند لحظه‌ای از دوستم جدا شدم تا به سرویس بهداشتی بروم، زمانی که برگشتم مرد جوانی را دیدم که با تهدید چاقو دوستم را مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی اش را گرفت. چون چاقو داشت ترسیدم و پشت درخت‌ها مخفی شدم، بعد از اینکه دوستم را رها کرد من مخفیانه او را تعقیب کردم و دیدم که او وارد یکی از بوفه‌های داخل پارک شد.
سرجی روبرتو، هافبک اسپانیایی بارسلونا، پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را رد کرده است.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، قصد دارد قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد تمدید کند.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه فردا در حالی در جلسه‌ای با کمیته اجرایی فدراسیون شرکت می‌کند که باید درباره علت مخفی کردن تمدید قرارداد دیدیه دشان از این کمیته توضیح بدهد.
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
در عرض چند سال هونگ یک گروه مخفی را راه اندازی کرد که هدف‌اش بی‌ثبات‌سازی رژیم کره شمالی از طریق هدف قرار داد دیپلمات‌هایی بود که احتمال آن وجود داشت که قصد جدا شدن از رژیم کره شمالی را داشته باشند.
پس از پاسخ منفی مارتین برایثویت به جدایی از بارسلونا، باشگاه کاتالان قصد فسخ قرارداد یکطرفه او تا 48 ساعت آینده را دارد.
قرارداد همکاری باشگاه پاری سن ژرمن با یک سایت شرط‌بندی واکنش‌هایی منفی در فرانسه به دنبال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ