اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رعایت فیرپلی مالی رقابت در لیگ برتر پویاتر خواهد شد.
طبق گزارش نشریه تلگراف، باشگاه رئال مادرید فیرپلی مالی را نقض کرده است.
یوونتوس در انتظار تصمیم رسمی کمیته فرپلی مالی یوفا است تا مشخص شود فصل آینده در رقابت‌های اروپایی شرکت خواهد کرد یا خیر.
رئیس فدراسیون اعلام کرد که تمامی باشگاه ها باید به بحث فیرپلی مالی احترام بگذارند و موضوعاتی مانند کمک هوادار متمول، با قوانین مغایرت دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برای سقف هزینه های باشگاهی در لیگ جدید، هیچ تفاوتی بین نمایندگان آسیایی و دیگر تیم های لیگ نخواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از فیرپلی مالی در بودجه باشگاه های فوتبال گفت: یکی۵۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و تیم دیگر با ۲۷ میلیارد تومان راهی لیگ برتر فصل گذشته شده است.
وزیر ورزش اعلام کرد که فیرپلی مالی در فوتبال ایران تصمیم درستی است تا میان باشگاه‌های ورزشی اختلاف مالی نباید سنگین باشد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیرپلی مالی برای لیگ آتی اهمیت ویژه ای خواهد داشت.
سازمان لیگ صبح امروز آیین‌نامه مربوط به سقف بودجه را به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
یوردی کرویف مدیرفنی بارسلونا، معتقد است که بارسلونا در حال حاضر یک تیم خوب و جوان در اختیار دارد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، تاکید دارد که هرچه زودتر باید به اتهامات منچسترسیتی در زمینه نقض قوانین فرپلی مالی رسیدگی شود.
باشگاه منچسترسیتی از لیگ برتر انگلیس شکایت کرد و مدعی شد نماینده حقوقی لیگ که ادعانامه‌ای علیه سیتی درباره نقض قوانین فیرپلی مالی تنظیم کرده هوادار آرسنال است.
پاری سن ژرمن که ممکن بود به دلیل مبلغ پاداش کیلیان امباپه به تخطی از قوانین فیرپلی مالی متهم شود به دلیل استفاده از ترفندی حسابداری با مشکل مواجه نخواهد شد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارنظری جنجالی می‌گوید لیگ برتر انگلیس باید باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض گسترده قوانین فیرپلی مالی مجازات کند.
یک رسانه اسپانیایی فاش کرد بارسلونا در سال 2022 برای خرید ژوائو فلیکس با اتلتیکومادرید به توافق رسیده بود ولی به دلیل فیرپلی مالی نتوانست او را به خدمت بگیرد و فلیکس در نهایت بازیکن چلسی شد.
لالیگا درخواست بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید مدافع این باشگاه را رد کرد.
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
این بار موضوع کاملا بیرون زمین است، سندسازی و جعل برای نشان دادن سود بیشتر برای خریدهای بزرگ‌تر! ماجرا عدم رعایت فیرپلی مالی فوتبال اروپاست.
لالیگا بارسلونا را در قضیه انتقال آندریاس کریستنسن به خاطر نقض فرپلی مالی جریمه مالی کرده بود ولی یوفا امروز این جریمه را باطل کرد.
تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان از گروه C جام‌جهانی راهی دور حذفی شدند و مکزیک و عربستان کنار رفتند.
فیرپلی مالی می‌گوید در باشگاه‌ها نباید پولشویی شود. باشگاه‌ها باید به اندازه درآمد‌‌های‌شان هزینه کنند و باید تراز مالی صفر باشد. این عاملی است که من تصور می‌کنم در باشگاه استقلال در زمان مدیریتی آقای آجورلو رخ نداد.
کارشناسان اقتصادی می‌گویند باشگاه‌های بارسا، پاری‌ سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم به تخطی از قوانین فرپلی مالی محکوم خواهند شد ولی آرسنال از این محکومیت می‌گریزد.
بارسلونا به شروع تحقیقات یوفا درباره فرپلی مالی این باشگاه در فصل 21-2020 واکنش نشان داد.
یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسلونا و چند باشگاه دیگر در فصل 21-2020 انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ