سرپرست جدید تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این باشگاه با هدف قهرمانی در لیگ برتر در بازار نقل و انتقالات فعالیت می‌‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه تنها تبصره چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۷۲ کیلوگرم و به دلیل عملکرد بسیار خوب دانیال سهرابی بوده است، گفت: از اینکه به اجرای عدالت و چرخه انتخابی تیم ملی پایبند بودیم خوشحالم.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید از به‌تن کردن پیراهن شماره 7 بسیار خوشحال است.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
خاویر زانتی، مدیر باشگاه اینتر به شایعه انتقال لائوتارو مارتینز به چلسی واکنش نشان داد.
کیلیان امباپه با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، شایعات مربوط به جدایی از پاریس سن ژرمن را تکذیب کرد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم، ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
بازیکنان رئال مادرید از کسب یک عنوان قهرمانی دیگر با پیروزی در فینال کوپا دل ری بسیار خوشحال بودند.
آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، ضمن تحسین عملکرد فولام از کسب پیروزی و ثبت کلین شیت مقابل این تیم ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از این موضوع بسیار خوشحالم که باشگاه‌ها و تیم ملی در مسیر جوانگرایی قرار گرفته‌اند.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره مغضوب چلسی، از اخراج گراهام پاتر بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.
از جورجینا در مورد تجربه تماشای بیابان عربستان سوال پرسیده شد و او گفت: «من بسیار خوشحالم که توانستم با این بهشت روی زمین ارتباط برقرار کنم. قدرت و جادویی که در بیابان عربستان است باورنکردنی است.»
به نظر می‌رسد که ایتالیایی‌ها از بازگشت تیم‌های این کشور به سطح اول فوتبال اروپا و تبدیل شدن‌شان به مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال هستند.
گرگ برهالتر، سرمربی سابق تیم ملی آمریکا، می‌گوید از این که در تحقیقات درباره خشونت فیزیکی با همسرش تبرئه شده بسیار خوشحال است.
یک کارشناس حقوقی گفت: فرمان عفو ده‌ها هزار نفری مقام معظم رهبری بسیار خوشحال کننده و مثبت بوده و از گسترده‌ترین عفوهایی است که به مناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، از شرایط و عملکردش در زمین بازی بسیار راضی است.
پست باورنکردنی دستیار کی‌روش: بسیار خوشحالیم!
لیونل مسی در پایان دیدار برابر استرالیا گفت بسیار خوشحالم که از یک مانع دیگر عبور کردیم و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم.
شیخ محمد بن زاید رئیس امارات در سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به امارات تولد او را تبریک گفت. شیخ محمد بن زاید گفت: آقای رئیس جمهور از دیدار شما بسیار خوشحالم و با افتخار تولد شما را تبریک می‌گویم و طول عمر شما را خواستارم. ولادیمیر پوتین نیز در پاسخ به زبان عربی گفت: شکرا (متشکرم).
ممفیس دیپای در پیروزی 3-0 بارسا برابر الچه یک گل بسیار تماشایی زد و در پایان بازی گفت که از حضور در بارسلونا خوشحال است.
پوریا آریاکیا مدافع تراکتوری ها می گوید در بازی پرسپولیس تیمش باید بسیار کم اشتباه ظاهر شود.
به نظر می‌رسد که حضور در شهر بارسلونا برای روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، بسیار خوشایند است.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: برای کسب این مدال تاریخی بسیار خوشحالم و پیش از این انتظار چنین مدالی را نداشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ