فعالیت یک باشگاه لیگ یکی با حکم کمیته اخلاق ممنوع شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد، با شکایت قرارگاه ثارالله در شعبه ۹ کیفری ۱ تهران محاکمه و به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در نهایت دادگاه با استفاده از اختیارات برآمده از تبصره ماده ۳۵ قانون مطبوعات، مجازات حبس بهروز بهزادی را به محرومیت از هر نوع مسئولیت مطبوعاتی به مدت یک سال تبدیل کرد.
در حالی که هنوز هیچ یک از بازیکنان کلیدی فصل گذشته گل‌گهر از این تیم جدا نشده‌اند، مدیران این باشگاه سیرجانی فعالیت خود را در بازار آغاز کرده اند.
هافبک دفاعی فصل پیش تیم خلیج فارس ماهشهر در لیگ برتر پیش‌رو پیراهن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر تن می‌کند‌.
فعالیت خورشید در ماه های اخیر افزایش یافته است و به نظر می رسد اوج چرخه زندگی آن که پیش تر برای اواسط سال 2025 میلادی پیش بینی شده بود به سال جاری انتقال یافته است.
فدراسیون بین‌المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، فعالیت باشگاه آموزش و رسانه هلال احمر ایران (باور) را به عنوان یک طرح برجسته به سایر جمعیت‌های ملی معرفی می‌کند.
حسین شهریاری با قاطعیت از ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس سخن گفت.
مدافع چپ پیشین آبی‌ها حالا از این پس در جمع مدیران یک باشگاه لیگ برتری فعالیت خواهد کرد.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از پلمب یک باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان رشت به دلیل فعالیت هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
یک رسانه ایتالیایی نوشت: پرسپولیس که پیراهنش از آرسنال الهام گرفته شده و محبوب‌ترین باشگاه فوتبال در آسیا محسوب می‌شود، ابتدا برای فعالیت در رشته بولینگ تاسیس شد.
معاونت آموزشی از فعالیت ۳۰۳ مدرسه تنها با یک دانش آموز خبر داد و گفت: تربیت نیاز به گفتمان سازی دارد و باید به سمت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حرکت کنیم.
طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس هرگز پنهان نکرده است و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست.
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
برخی از دختران فلسطینی ساکن غزه که در یک باشگاه بوکس فعالیت می‌کنند آرزو دارند که نماینده ملت فلسطین در مسابقات بین‌المللی بوکس باشند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: فردا یک سوم شعب بانک‌های تهران فعال هستند.
یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را به زودی در یک تیم هلندی آغاز خواهد کرد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک پیشکسوت استقلال را به هفت سال محرومیت از فعالیت در این رشته محروم کرد.
داوران سرشناس فوتبال ایران که به تازگی در تست داوری قبول شده‌اند، از هفته دهم در لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.
رئیس کمیته سازماندهی باشگاه آرما و افسر امنیتی دیگر حق هیچ‌گونه فعالیتی در فوتبال را ندارند و این محرومیت مادام‌العمر است، همچنین باشگاه آرما به پرداخت جریمه ۲۵۰ میلیون روپیه (۱۶ هزار دلار) محکوم شده است.
فدراسیون فوتبال پذیرفته است که نکونام به طور پاره وقت در تبم ملی فعالیت کند و باشگاه فولاد را هم تمرین دهد! اتفاقی عجیب و غیر معمول برای یک سرمربی حرفه‌ای!
منابع صهیونیستی ظهر امروز از وقوع یک حادثه غیر عادی در فرودگاه بن گوریون خبر دادند.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ای عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ