اداره کل ورزش و جوانان تهران با پایان پروسه اداری و اجرایی مربوطه، مجوز سه ساله فعالیت ورزشی باشگاه هوادار را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه‌ تهرانی برای بارگذاری در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.
منصور قنبرزاده از اخطار کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته مجوز حرفه‌ای‌سازی ایران خبر داد.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
با این که عنوان شده ورزشگاه «پیر» آزادی تهران بعد از ۵۰ سال مجوز حرفه‌ای‌سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده اما شواهد نشان می دهد این ورزشگاه پیر و قدیمی در «خطر» است.
باشگاه پرسپولیس در صورت حل نشدن دو مشکل خود در مسیر حرفه‌ای‌سازی، با دردسر بزرگی برای بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد و شاید بار دیگر با محرومیت همراه شود.
وحید رحیمی و سید روح الله حسینی به ترتیب به عنوان مدیر آکادمی و مدیر حقوقی باشگاه هوادار منصوب شدند.
در جریان مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلستان، حسین وفایی مقابل نفر دوم رنکینگ حرفه‌ای‌های جهان پیروز شد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.
جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدیر عامل و مدیران پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.
باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پروانه حرفه‌ای‌سازی باید مالیات سرمربی اسبق خود را بپردازد وگرنه دچار مشکل بزرگی در این خصوص خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پروانه حرفه‌ای‌سازی باید مالیات سرمربی اسبق خود را بپردازد وگرنه دچار مشکل بزرگی در این خصوص خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ