سالیان درازی است که عربستان یکی از مهم‌ترین بازیگران خارجی صحنه لبنان قلمداد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
گمانه زنی‌ها درباره کاندیداتوری چهره‌های شاخص در انتخابات، این سناریو را مطرح می‌کند که آیا در اسفندماه ۱۴۰۲ شاهد زور و آزمایی ژنرال‌های سیاسی بر سر کرسی نمایندگی مجلس هستیم؟
سید محمد خاتمی نوشت: سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آنست که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش‌ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است لطمه می‌بیند و نیز آسیبی که به منافع جمعی می‌زند بخصوص با شیوه‌ها و برخورد‌های ناروا، جایز است؟
سید محمد خاتمی نوشت: سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آنست که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش‌ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است لطمه می‌بیند و نیز آسیبی که به منافع جمعی می‌زند بخصوص با شیوه‌ها و برخورد‌های ناروا، جایز است؟
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می گوید: حذف هیچ از وعده های اصلی و میان وعده های غذایی روزانه و یا حذف هیچ یک از گروه های غذایی برای لاغر شدن از نظر متخصصان تغذیه مورد تایید نیست. بویژه حذف وعده شام فقط در کوتاه مدت ممکن است به درجاتی از کاهش وزن منتهی می شود . اما بخشی از انرژی مورد نیاز روزانه ما باید از طریق وعده شام که البته باید در حجم کمتر از وعده های دیگر باشد و ٢ ساعت قبل از خوابیدن باشد ، به سلامت بدن آسیب خواهد زد. منبع: خبرآنلاین
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
محمد مایلی‌کهن گفت: محرم در دو سالی که مربیگری کرد آیا یک بار دیدید به داوری اعتراض کند یا به همکاران خود توهین کنید؟ آیا بعد از برکناری علیه کسی صحبت کرد؟
محمد خوش‌چهره گفت: وقتی می‌دانید فلان شخص خوب نیست، چرا آن را وزیر می‌گذارید؟ حتی آن زمان آقای احمدی نژاد گفت که از وزرا میثاق گرفته است. بنده گفتم آیا میثاقی گرفته شده که خراب کاری نشود، این چه فایده‌ای دارد؟ که هیچ جوابی برای گفتن نداشت.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
دادکان گفت: صداوسیما تیتر‌هایی می‌زند که بیانگر واقعیت جامعه نیست. در مورد وقایع اخیر آیا پوشش خبری در صداوسیما آنطور که باید، رخ داد؟ بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما از من دعوت کردند، اما همه‌شان را رد کردم، چون صحبت‌های من را پخش نمی‌کنند. هرگز به صداوسیما نمی‌روم.
فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
به نظر می‌رسد رهبران جهان از محمد بن سلمان برای بازگشت به جمع شان استقبال می‌کنند.
آمریکا و اروپا تصمیم قطعی خود را برای بازگشت به توافق گرفته‌اند؛ لذا می‌توان مساله را قابل حل دانست و تمامی تبلیغات ضد برجامی اسرائیل را بی‌اثر مورد ارزیابی قرار داد. حتی می‌توان مدعی شد که مسائل پادمانی حل نشده میان ایران و آژانس نمی‌تواند عاملی برای شکست مذاکرات باش
در وضعیت کنونی اصرار چارچوب هماهنگی شیعیان بر برگزاری نشست جدید پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید و برنامه‌ریزی برای تشکیل کابینه تحت ریاست محمد شیاع السودانی، می‌تواند به عاملی برای لبریز شدن مجدد کاسه صبر مقتدی تبدیل شود. حتی این امر می‌تواند در نهایت بازگشت او به قدرتمندترین تاکتیک‌اش که همان صف‌کشی (اعتراضات) خیابانی است را در پی داشته باشد
در شرایطی که مهدی تاج قرارداد کارلوس کی روش را موقتی اعلام کرده بود، نائب رییس او مهدی محمد نبی امشب در برنامه شب های فوتبال گفت که نظر هیات رییسه این است که او تا پایان جام ملت‌ها در سمت خود بماند.
آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تحریمی گروه‌های تروریست! خارج می‌شود؟! دیروز آقای محمد مرندی گفت: «‌ماه‌هاست که می‌گویم حذف سپاه پاسداران از FTO (فهرست ادعایی سازمان‌های تروریستی خارجی) پیش‌شرط نیست‌»! ایشان توضیح ندادند که «‌پیش‌شرط‌» نیست؟ یا اصلاً در میان شرط‌ها نیست؟!
با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو شده، بطوریکه ممکن است این حضور پیش از پایان نقل و انتقال منجر به خروج یکی دو بازیکن از ترکیب تیم آبی شود.
نشانه‌های پُرکاری و کم کاری تیروئید
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ