رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی حدنگاری شده اند و کمتر از ۱ درصدی که باقی مانده مربوط به پرونده‌هایی بوده که در دستگاه قضایی مطرح است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
شهر نیالا در استان دارفور جنوبی سودان شاهد چهارمین روز درگیری‌های شدید و مرگبار میان نظامیان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور بوده است.
نژادعلی گفت:هم‌اکنون بیش از۵۰ درصد از توزیع سوخت کشور از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می شود.
سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از آوارگی بیش از ۴ میلیون نفر به علت وقوع درگیری‌های اخیر در سودان خبر داد.
از ۱۵۵ پذیرفته‌شده رشته ارتوپدی دوره ۴۶، تنها ۵۹ نفر سهمیه ندارند. در رشته قلب و عروق از ۲۲۹ نفر پذیرفته‌شده تنها ۸۹ نفر بدون سهمیه قبول شدند. ۶۲درصد قبول‌شدگان تخصص قلب کشور پزشکان سهمیه‌ای هستند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از ۹۹ میلیارد تومان صدقه توسط شهروندان تهرانی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۸ میلیارد تومان برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است، گفت: بیش از ۹۹ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف طرح مالیات بر سوادگری معطوف به فعالیت افرادی است که دست به دلالی کاذب می‌زنند و اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از ۹۹ مردم اصابت نمی‌کند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی از توان بازدارندگی قابل توجهی برخورداریم و بیش از ۹۰ درصد تسلیحات نیروهای مسلح را بر اساس نقشه راه بومی کشور در داخل تولید می کنیم.
این روز‌ها کیفیت هوای کره زمین، رو به وخامت گذاشته و بیش از پیش آلوده و برای سلامت انسان مضر شده است. بنابر گزارش سازمان جهانی بهداشت، ۹۹درصد از جمعیت جهان، هوای آلوده تنفس می‌کنند و متاسفانه هر ساله ۷میلیون نفر در اثر آلودگی هوا، جان خود را زودهنگام از دست می‌دهند.
در میلیاردها سالی که از عمر زمین می‌گذرد، میلیاردها گونه جانوری در آن به وجود آمده و بیش از ۹۹ درصد این گونه‌ها از میان رفته‌اند، حالا دانشمندان امیدوارند که برخی از این جانوران را به زمین برگردانند.
تغییرات نقشه به این صورت رقم خورده که شمار شهر‌های آبی افزایش چشمگیری یافته و از ۲۶۱ شهرستان در هفته گذشته به ۳۰۶ شهرستان رسیده است و در نتیجه می‌توان گفت که اوضاع کرونایی ایران بسیار خوب شده است؛ آنقدر خوب که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۴ شهرستان رسیده که شامل بیش از ۹۹ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون ۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از سیصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹ تن از ایشان وخیم است.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان مشمول استفاده از نرخ مالیاتی صفر شد، گفت: بر همین اساس بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از هزینه های مالیاتی سال ۹۹ حذف شد.
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: در سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن به ارزش ۹۹ همت به متقاضیان پرداخت شده است.
سردار محمد پاکپور با بیان اینکه دقت موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه بالاست، گفت: در چند منطقه حدود ۴۰ هدف را با بیش از ۷۰ موشک و ده‌ها پهپاد انتحاری مورد هدف قرار دادیم که با دقت ۹۹ درصدی همراه بود؛ این سنگین‌ترین اقدام عملیات موشکی و پهپادی سپاه بود که نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت.
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش بینی شده اتصال روستاهای بیش از ۲۰ خانوار تا پایان سال به ۹۵ درصد برسد.
ساعت ۲۲ سیزدهم خرداد سال ۹۹ بود و خودروی سمند با نور چراغ هایش تاریکی جاده کاشمر به مشهد را می‌شکافت. راننده و برادرش که در زمینه خرید و فروش طلا فعالیت داشتند، پس از خرید و فروش مقداری طلا در کاشمر، در حالی به مشهد بازمی گشتند که بیش از ۳ کیلوگرم طلا را با خود حمل می‌کردند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وبملت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وبملت در روزهای آینده بورس است.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم
رئیس دستگاه قضا در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گفت: بیش از ۹۰درصد از برنامه‌هایی که در ذیل اهداف کوتاه مدت سند تحول قضایی پیش‌بینی شده بود، انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ