رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.
اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱، پیش از ظهر امروز دوشنبه با رئیس جمهور دیدار کردند.
هلال احمر با امضای تفاهم‌نامه با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، فعالیت‌های آموزشی تازه‌ای در زمینه آموزش بهداشت باروری برای تیم‌های مامایی واحدهای درمان اضطراری و عموم مردم آغاز خواهد کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دقیق و ارائه آمار تکمیلی خدمات اعضا و داوطلبان این جمعیت در دهه اول محرم امسال پرداخت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن محکومیت هتک حرمت به کتاب آسمانی مسلمانان، از رهبران جمعیت‌های ملی جهان اسلام خواست تا به نمایندگی از داوطلبان و اعضای خود در ناروا شناختن این حرکت شنیع سهیم شوند.
معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر ایران در جده، دیدارهای دوجانبه‌ای را با رؤسا و نمایندگان جمعیت‌های هلال احمر عمان، سودان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و عربستان سعودی داشت.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این سازمان با فدراسیون‌ هاکی کشور خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی تاکید کرد: خانواده بزرگ هلال احمر، سربازان ملت ایران هستند و توانایی و وقت خویش را سخاوتمندانه صرف نیازمندان و حادثه‌دیدگان می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
رجب طیب اردوغان با اعطای لوح و نشان فداکاری به پیرحسین کولیوند از خدمات سریع و مناسب هلال احمر ایران در عملیات نجات و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ترکیه، قدردانی کرد.
تنش بین البرهان و حمیدتی به دو دلیل شروع شد: اول، آزادی موسی هلال، عموی حمیدتی و رقیب او در نفوذ میان رهبران قبایل عرب در دارفور است که به دستور البشیر زندانی شده بود. دوم، دستور البرهان مبنی بر عدم سفر اعضای شورا بدون اجازه او؛ مساله‌ای که حمیدتی آن را بخشی از "مهندسی جامع برای کاهش نفوذ خود و جلوگیری از ایفای نقش‌های سیاسی در پرونده‌های صلح" قلمداد کرد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان گفت: نگهداشت اعضای جوان در اولویت فعالیت‌ها است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: ۵۰ هزار نفر از اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر امسال در طرح ملی خدمات مسافرین نوروزی ۱۴۰۲ مشارکت دارند.
در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، اساسنامه «موسسه نوآوری هلال احمر» و پیشنهاد جذب نجاتگران با درجه ایثار به صورت شرکتی، با رای موافق اعضا به تایید رسید.
در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، اساسنامه «موسسه نوآوری هلال احمر» و پیشنهاد جذب نجاتگران با درجه ایثار به صورت شرکتی، با رای موافق اعضا به تایید رسید.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با امضای تفاهم نامه میان هلال احمر و کتابخانه ملی، اسناد خدمات هلال احمر در جنگ به کتابخانه ملی سپرده شد.
مدیر عامل، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیم اراک به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمدند.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: از این پس وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند در شعب بانک قرض الحسنه مهر استان‌ها ارائه خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از امضای تفاهم‌نامه برای پوشش بیمه ای ۲۲ هزار نفر نیروی داوطلب هلال‌احمر خبر داد.
تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر قبل از اعزام به مراسم باشکوه اربعین برای خدمت رسانی، صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.
وزیر کشور گفت: اعضای جمعیت هلال احمر به دلیل گرمای هوا و جمعیت انبوه مسئولیت سنگین‌تری نسبت به سال‌های قبل دارند.
یکی از حواشی هفته دوم لیگ برتر لگد سرمربی تیم استقلال به برانکارد اعضای هلال احمر در استادیوم سیروس قایقران بود که با واکنش سریع کمیته انضباطی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ