رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در کاخ سفید تاکید کرد که "کلمات و تهدید‌های بی‌ملاحظه" پوتین، آمریکا و متحدانش را مرعوب نمی‌کند. بایدن گفت: اقدامات پوتین نشانه‌ای از این است که او در حال تقلا کردن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم برزیلی شارجه در بهترین شرایط آماده دیدار با تراکتور شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان هدفی جز کسب پیروزی تیمش در دربی خوزستان را از بازیکنان خود نمی خواهد.
ستارگان والیبال ژاپن قهرمانی در آسیا در ارومیه و کسب سهمیه المپیک را هدف نخست والیبال این کشور دانستند.
بروسیا دورتموند در مرحله اول جام حذفی آلمان به مصاف شوتس ماینتس رفت و در یک بازی یک‌طرفه موفق شد حریفش را 6-1 در هم بکوبد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان تیم آرسنال در صحبت‌هایش از انتقال داوید رایا به آرسنال استقبال کرد و گفت مشتاق رقابت با این بازیکن است.
تیم ملی اسپانیا با پیروزی قدرتمندانه 1-5 برابر سوئیس توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2023 شود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری تیم منتخب بازیکنان خوزستان را شکست داد.
بازیکن برزیلی شباب الاهلی از اهدافش برای کسب قهرمانی در آسیا سخن گفت.
ستاره ایرانی فاینورد تک گل تیمش در دیدار برابر ویارئال را به ثمر رساند.
گلر ملی‌پوش پرسپولیس در مورد شوخی های سردار آزمون واکنش جالبی داشت.
یانیس آنتتوکمپو، فوق ستاره یونانی تیم میلواکی مهارت های فوتبالی خود را به رخ کشید.
یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ نسبت به آینده خود در این باشگاه خوش‌بین است. پیش‌تر گفته می‌شد او از بایرن می‌رود.
منچسترسیتی امشب در استادیوم سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را با پیروزی 4-1 از پیش رو بردارد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد، گفت که باید از طریق مبارزه با فقر، فساد و تروریسم وفاداری خود را به خون شهدا نشان دهیم.
میلی به سناتور‌های آمریکائی گفت آمریکا باید نیروی قدس را مورد حمله قرار دهد تا از حمله نیرو‌های مورد حمایت ایران به نیرو‌های آمریکائی در سوریه جلوگیری کند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با تاکید بر این که برای رسیدن به موفقیت باید سخت کار کنیم گفت: سعی ما این است که از تمام ظرفیت وزنه برداری برای اعتلای این رشته استفاده کنیم.
تاثیر مستقیم اشتباهات فردی دروازه‌بان و خط دفاعی نساجی مازندران در شکست سنگین این تیم برابر پرسپولیس نشان داد تیم مازندرانی باید برای دروازه تیمش تدبیر جدیدی کند.
اخیرا در گزارشی به موضوع مهمی به نام بنگاه داری بانک‌ها و تعلل این بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات به امر تولید پرداختیم. پس از این گزارش، وزیر اقتصاد روز گذشته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به این مساله واکنش نشان داد و برای مدیران این بانک‌ها خط و نشان کشید. حال باید دید این وعده خاندوزی محقق می‌شود یا خیر؟
وزیر ارشاد گفت: در گفتگو‌هایی که توسط برخی از این رسانه‌ها پخش شد نشان داده شد که این‌ها به دنبال ایجاد ناامنی و تفرقه و از بین بردن وحدت سرزمینی هستند؛ این مساله خط قرمز فعالیت‌های رسانه‌ای است و همه باید رعایت کنند.
بازیکنان بایرن مونیخ در آستانه بازی هفته آینده‌شان مقابل بارسلونا برای رابرت لواندوفسکی خط و نشان کشیدند و گفتند منتظر بازگشت او به مونیخ هستند.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید این تیم برای رویارویی با بایرن مونیخ کاملا آماده است.
فردین علیخواه عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان می گوید: مدتی قبل دیدم که استاندار یک استان آمده بود و برای کافه‌های شهری که یکی از مکان‌های مهم جوانان دارای سبک زندگی متفاوت است خط و نشان می‌کشید. به نظر شما جز سرخوردگی برای جوانان باید منتظر چه پیامدی بود؟ البته همانطور که گفتم طرد خودخواسته اجتماعی و عزلت‌گزینی در جامعه از یک طرف، یا ترک موطن از طرف دیگر، از انواع واکنش‌هایی است که جوانان نشان خواهند داد. بخواهم خلاصه بگویم، حاکمیت به عاملیت انسان‌ها توجه نمی‌کند.
عبدی ۲۰ گل برای پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر رسانده و باید دید این فصل در رقابت آقای گلی حضور خواهد داشت یا خیر؟
به بازیکن تیم ملی چه ربطی دارد که برای فدراسیون خط و نشان بکشد یا بخواهد مربی مورد نظر خودش را تحمیل کند. این‌ها باید سرشان در لاک خودشان باشد و در تصمیمات دخالت نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ