محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه به عنوان رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام محمدحسن اختری را به عنوان رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب کرد.
جلسه ستاد ملی جمعیت با حضور رئیس جمهور
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید که ضدحملات اوکراین علیه روسیه به شدت برای نیروهای کی‌یف هزینه‌بر خواهد بود.
با حکم رئیس‌جمهور، رئیس جدید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.
صدیقی یادآور شد: تعداد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند بسیار کم هستند و باید در قبال این منکر، همیشه با صبر و متانت برخورد کنیم. نباید در راستای حفظ انقلاب از کنایه‌ها و زخم‌زبان‌ها بترسیم بلکه استقامت می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند.
وزیر کشور در حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتظار داریم همانطور که در تقویم آمده جمعه روز ۳۰ام ماه مبارک رمضان و روز شنبه نیز عید سعید فطر باشد.
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
این فلسفه که ترجمان خصیصه ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی است، نه‌تن‌ها برای آحاد ملت ایران بلکه برای سایر ملل حق‌طلب، آزادی‌خواه و استکبارستیز عالم به‌ویژه کشور‌های جغرافیای مقاومت، الهام‌بخش و راهگشا بوده است؛ به گونه‌ای که امروز خیل عظیمی از فرزندان مؤمن و مجاهد امت اسلامی تحت لوای گفتمان پاسداران انقلاب و نظام اسلامی به عرصه استکبارستیزی و مبارزه با تروریسم، جنگ‌طلبی و جنایتگری رژیم تروریستی آمریکا و دولت جعلی صهیونیستی و متحدان آنان، شجاعانه و مؤمنانه پای گذارده‌اند.
منابع عبری از وضعیت بحرانی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که تنها چند هفته از آغاز به کارش گذشته خبر می دهند.
منابع عراقی از جدیدترین اقدامات مقامات نظامی این کشور در کرکوک خبر دادند.
رئیس امارات، امروز سه شنبه در حکمی عیسی سیف محمد المزروعی را به عنوان رئیس ستاد کل ارتش این کشور منصوب کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت سرتیپ پاسدار آیت گودرزی مشاور فرمانده کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
محمدمهدی کاظمی رئیس ستاد ملی بازگشایی مدارس گفت: توصیه می کنیم زیر ۱۲ ساله ها یک دز واکسن را تزریق کنند.
بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با استقبال فرمانده‌هان نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد بندرعباس شد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بعد از آخرین جمع بندی‌های امنیتی از مرزهای زمینی وزیر کشور با بازگشایی تمامی زمینی موافقت کرد.
رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با بیان اینکه از همان ابتدای امسال برنامه‌ریزی کردیم که مهر ماه ۱۴۰۱، آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است.
میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امکان عبور زائران اربعین از تمامی مرزهای زمینی به عراق از دقایقی پیش فراهم شد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین از احتمال بازگشایی مرزهای عراق در ساعات اولیه فردا خبر داد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین از احتمال بازشدن مرزهای زمینی تا ساعات آینده خبر داد.
میراحمدی در ادامه تاکید کرد: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هموطنان عزیز موقتا و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست را به عنوان رئیس ستاد اربعین منصوب کرد.
خالد صالح الصباح رئیس ستاد مشترک ارتش کویت با پاتریک فرانک فرمانده نیروی زمینی سنتکام دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ