بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با استقبال فرمانده‌هان نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد بندرعباس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر نسبت به مرزهای کشور و یا منافع جمهوری اسلامی تعرضی صورت بگیرد، نیروهای مسلح پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده‌ای را به دشمن خواهند داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد یاشار گولر انتصاب وی به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه را گفت و بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.
سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: روابط ایران و سوریه با خون سربازان دو کشور اجین شده و عمق و استحکام زیادی یافته است.
سرلشکر باقری به دعوت رسمی رئیس ستاد نیروهای مسلح سلطنت عمان وارد مسقط شد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رأس هیئت بلندپایه نظامی و به‌دعوت رسمی همتای عمانی خود وارد مسقط شد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار پیام‌هایی جداگانه، روز ارتش را به سرلشکر موسوی، سرتیپ محمدحسین دادرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری تبریک گفت.
سرلشکر باقری با صدور پیامی درگذشت همسر فرمانده اسبق نیروی انتظامی را تسلیت گفت.
سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد؛در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حدود ۱۹۹ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح در حال ساخت است، گفت: نیروهای مسلح در حوزه صنعتی‌سازی ساختمان پیشگام هستند.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهارت باید در تمام سطوح جامعه نهادینه شود؛ یعنی مهارت‌آموزی را می‌بایست از سطوح پایین‌تر در مدارس و دانشگاه‌ها آغاز کنیم.
بنا به ادعای یک رسانه آمریکایی، نیروهای اوکراینی برنامه ترور یکی از فرماندهان ارشد ارتش روسیه را طرح ریزی کرده بودند.
بوشهر- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با استقبال مسئولان وارد بوشهر شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بناداریم تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در نیروهای مسلح استفاده بیشتری شود تا گام اولیه برای اعتماد بقیه برداشته شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت سرتیپ پاسدار آیت گودرزی مشاور فرمانده کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه با تبلیغات سو و اغوای نسل جوان به دنبال کاهش سرمایه‌های اجتماعی کشور است.
محمدرضا داورزنی امروز در نشستی با رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع نحوه به‌کارگیری ملی‌پوشان سرباز را در قالب «سرباز قهرمان» بررسی کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به واسطه تعهدی که در حوزه تأمین نیازهای بخش دفاعی کشور داریم، در خدمت دفاع از کشور خواهیم بود و در عین حال از خدمت‌رسانی به مردم غافل نمی‌شویم.
بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با هر گونه شناور سرگردانی که امنیت دریانوردی را به مخاطره بیاندازد قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس‌جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس‌جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.
در این بازدید، سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. با عملیاتی شدن این پایگاه سری ـ که در عمق صد‌ها متری زمین طراحی و ساخته شده ـ جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ