استاندار آذربایجان غربی از مردم خواست خونسردی خود را حفظ کرده و اخبار صحیح را از منابع خبری موثق پیگیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: تصادف زنجیره‌ای اتوبان پاسداران۳ نفر فوتی برجای گذاشت.
این حادثه ۳ فوتی داشت که نجاتگران هلال احمر طی تلاش۴ ساعته هر سه نفر فوتی حادثه را رهاسازی و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری یک‌هزار و ۳۳۲ فقره تعرض به مساحت حدود ۵۵۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در سه ماه ابتدایی امسال خبر داد.
ساری- معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ ۲ شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جان باختن سه نفر بر اثر حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام سه کشته در سیلاب ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان بارش‌ها شدت گرفته‌ است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری در صورت لزوم هستند.
حجت الاسلام رشت اظهار کرد: بر اثر نزاع دو خانواده در روستای دیزج جمشیدخان خوی سه نفر جان باختند که مرگ یکی بخاطر ایست قلبی بوده و دو نفر دیگر نیز بر اثر ضربات چاقو جان باختند و یک نفر هم به شدت زخمی شده است.
برای شیرینی درست‌کردن باید حالتان خوب باشد؛ با بی‌حوصلگی و بداخلاقی شیرینی‌های خوبی نخواهید پخت. پس لبخند بزنید و پیش‌بند‌هایتان را ببندید.
استاندار تهران گفت: با حضور نیروهای امدادی و انتظامی تا به امروز ۳ نفر فوتی در قدس، بهارستان و ملارد گزارش شد و ۵۳ نفر نیز مصدوم شدند.
با اعلام باشگاه تراکتور، ریکاردو آلوز قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با این تیم تمدید کرد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورها رخ داده است، گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی نداشتند.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با پنج مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۷ تن از ایشان وخیم است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت دو نفر در سه سانحه رانندگی خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۱ نفر و فوت سه نفر در سه سانحه رانندگی در خوزستان خبر داد.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ثبت هر دو روز ۳ فوتی در تصادفات تهران خبر داد و گفت: فوت عابران پیاده ۶ درصد افزایش داشته است.
از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۳ نفر از آنها بستری شدند.
در ۳ روز اخیر ۱۸ مورد مسمومیت ناشی از مصرف الکل به بخش مسمومیت مرکز آموزشی درمانی رازی رشت مراجعه کردند که حال بسیاری از آن‌ها وخیم بوده است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
مشهد ـ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ٢٥ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در ٢٤ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.
این حادثه در کیلومتر ۲۵ محور بیرجند به اسدیه رخ داد که با اعلام حادثه ۲ تیم از پایگاه میاباد و ۲ تیم واکنش سریع به عنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ