پایگاه اطلاع‌رسانی دولت توضیحات دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکذیب استفتاء با موضوع حرام و خلاف شرع بودن طرح یکپارچه فروش خودرو را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رسانه قوه قضائیه درباره تجمع اعتراضی مقابل این نهاد توضیحاتی ارائه داد.
زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
توضیحات زاکانی درباره دستگیری فرد بازداشت شده در دفتر شهردار به خاطره خرید اسلحه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در توضیحات دفتر رسانه وزارت صمت آمده است: آنچه مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته، احکام مربوط به مدیران پروژه‌های داخلی وزارتخانه است که پیش از این هم افراد مذکور اجرای پروژه‌ها را بر عهده داشتند.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهرگفت: براساس اطلاعاتِ دوستان نظارتی، آن‌چه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و دفتر شهردار و شهردارتهران با فرد متخلف برخورد کرده و او را به دستگاه‌ نظارتی معرفی کردند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره دستگیری فردی در دفتر شهردار تهران توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین» واکنش داد.
در پی اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، درباره سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی و آثار تورمی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، بانک مرکزی توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
دفتر نماینده مردم تهران در مجلس توضیحاتی درباره عضویتش در احزاب سیاسی ارائه کرد.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دانش‌آموز دختر اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
توضیحات دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری پرونده شهدای اوکراینی در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرپرست دفتر مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت توران و آذر در منطقه توران ارائه داد.
سرپرست دفتر مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت توران و آذر در منطقه توران ارائه داد.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
رییس دادگستری البرز در رابطه با ادعای اینکه حمید قره حسنلو در شهادت شهید عجمیان هیچ نقشی نداشته است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده، حمید قره حسنلو و همسرش به دنبال فراخوانی که ازسوی رسانه‌های معاند برای شرکت در چهلم فردی به نام حدیث نجفی اعلام شده بود، در محل حادثه حاضر شدند و ضمن حضور در آشوب‌ها از صحنه اغتشاشات فیلم گرفته است و فیلم نیز در گوشی ایشان موجود بوده است.
توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات دکتر مهدی فروزش مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان تهران را در خصوص مدارک مراجعات مکرر مرحوم امینی به متخصصان پزشکی را مشاهده می‌کنید.
توضیحات دکتر "احمدوند" مدیر اجرایی نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ از تعجب مکزیکی‌ها از پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه فناوری نانو را مشاهده می‌کنید.
دکتر مسعود شیروانی جراح مغز و اعصاب مهسا امینی گفت: مهسا در ۸ سالگی به علت تومور مغزی عمل شده است.
نقاشیان: حضرت امام از سال ۱۳۶۵ دچار حمله قلبی شده اند و تیم صد درصد مطمئنی با مسئولیت جناب دکتر عارفی از سال ۶۵ همه تغییرات در امر سلامت قلب امام(س) را زیر نظر داشته اند.
فیزیوتراپ تیم ملی می‌گوید به زودی جلسه‌ای برای مشخص شدن زمان بازگشت امیری به فوتبال تشکیل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ