یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: بعضی روزها در این یک سال احساس می‌کردیم دیگر نمی‌توانیم ماه بعد حقوق کارمندان را بدهیم، یعنی اوضاع در این حد بد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
وزارت امور خارجه قطر از دعوت رسمی امیر قطر از رییس جمهور کشورمان برای سفر به دوحه خبر داد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله حسن صانعی را تسلیت گفت.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیئت رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه شورا برای یک سال آینده ابقا شدند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای برای یک سال آینده ابقا شدند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای برای یک سال آینده ابقا شدند.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی آیت‌الله رئیسی به ونزوئلا، آقای «نیکولاس مادورو» نشان افتخار ملی ونزوئلا (نشان درجه یک زنان و مردان آزادی‌بخش ونزوئلا) را به رئیس جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم پارسا، حضرت آیت‌الله محمدتقی مجلسی را به حوزه‌های علمیه، مردم قدرشناس اصفهان، شاگردان، علاقه‌مندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم پارسا، آیت‌الله محمدتقی مجلسی را به حوزه‌های علمیه، مردم قدرشناس اصفهان، شاگردان، علاقه‌مندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: صدقه دادن، گاه به مال است و گاه به جان، هلال احمر یک نهاد مردمی است، کار اینها تنها صدقه مالی نیست، بلکه اینها جان خودشان را نیز تقدیم نظام و مردم می کنند و این بذل مال و بذل جان، این گروه را از پیش روان بهشتی کرده است.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
رئیس جمهور در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد به شکل رسمی از همتای عراقی خود استقبال کرد.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
آیت‌الله رئیسی صبح امروز با حضور در باغ گیاه‌شناسی، به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی یک اصله نهال غرس کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله حسین مفید، مشاور رئیس قوه قضائیه را به جامعه قضات و روحانیون تسلیت گفت.
رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حضرت آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی عیادت کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه‌ی دیدارهای خود با سران کشورهای مختلف در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با نخست وزیر پاکستان در محل اقامت خود دیدار کرد.
رئیس جمهور کشورمان پس از سفری سه روزه به ازبکستان، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش سمرقند را به مقصد تهران ترک کرد.
آیت‌الله رئیسی با تاکید براینکه مصمم به دفاع قاطعانه از حقوق ایران و مردم آن هستیم درباره احتمال دیدار مستقیم با آمریکا، افزود: مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای هیچ فایده‌ای ندارد و آمریکا باید اقدامات اعتمادسازی با طرف ایرانی انجام دهد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
دبیر شورای نگهبان گفت: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آن‌ها از اعضای دولت و به ویژه رییس‌جمهور پرتلاش جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تشکر می‌کنیم و توفیق آن‌ها را در ادامه راه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ