ارلینگ هالند، مهاحم نروژی منچسترسیتی، از سوی انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس، عنوان بهترین بازیکن سال را بالاتر از دو بازیکن آرسنال کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
کتاب زندگینامه خدادادعزیزی ستاره فوتبال ملی ایران به عنوان کتاب برگزیده انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی انتخاب شد.
هر ساله انجمن هفته جهانی فضا موضوعی را برای این هفته انتخاب می‌کند تا فعالیت‌ها و رویدادهایی که در سرتاسر جهان طی روزهای ۴ تا ۱۰ اکتبر برگزار می‌شود، حول این محور برنامه‌ریزی شود.
کاظم برجلو، بازیکن اسبق تیم‌ ملی و باشگاه سایپا به عنوان دبیر انجمن آمادگی‌جسمانی ایران، انتخاب شد.
بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا به عنوان دبیر انجمن آمادگی‌جسمانی ایران، انتخاب شد.
بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا به عنوان دبیر انجمن آمادگی‌جسمانی ایران، انتخاب شد.
دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
ارلینگ هالند که چند هفته پیش به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شده بود جایزه خود را دریافت کرد.
این انجمن با هدف جلب توجه جوامع جهانی برای حفاظت از حیوانات زشتی که در معرض خطر انقراض هستند، اقدام به برگزاری یک «شب کمدی» در «جشنواره علوم نیوکاسل» در انگلیس کرد که در این نظرسنجی عمومی «ماهی ژلاتینی بلاب یا قلمبه ماهی» به عنوان سمبل حیوانات زشت در جهان انتخاب شد.
ناهید خداکرمی گفت: در همه کشور‌های دیگر، حتی سلبریتی‌ها هم در خانه زایمان می‌کنند. این حق مادر است که به انتخاب خود، محیطی را که دوست دارد، برای تولد فرزندش انتخاب کند. زایمان موضوع فیزیولوژیک طبیعی است و خطرناک نیست و تنها نیاز است که سازوکار مناسبی برای درخواست مادر، درنظر گرفته شود.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی روغن نباتی کشور در پاسخ به این پرسش که چه روغنی برای مصارف خانگی بهتر است، گفت: در این باره باید مصرف و کاربرد در نظر گرفته شده و سپس روغن مورد نیاز انتخاب شود.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس به‌عنوان سرمربی تیم‌های ملی انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) کشورمان انتخاب شد.
رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با کسب اکثریت آرای مجمع جهانی فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک(IESF) به عنوان رئیس کمیته عضویت فدراسیون جهانی و عضو هیات رئیسه این فدراسیون انتخاب شد.
رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: غایبان مسابقات قهرمانی کشور شانسی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ندارند.
رئیس انجمن مینی فوتبال ایران به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا نیز انتصاب شد.
رئیس انجمن مینی فوتبال ایران به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا انتخاب شد.
مشهد ـ رئیس انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی گفت: مسابقه دو و میدانی انتخابی کشوری «دو استقامت صحرانوردی کارگران» یادواره زنده‌یاد ایرج یزدانبخش در مشهد برگزار شد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی به عنوان نائیب رئیس انجمن هنرهای رزمی ترکیبی آسیا انتخاب و معرفی شد.
مهدی بدرلو سخنگوی انجمن مدیران تولید سینمای ایران گفت: در جلسه اخیر هیأت مدیره انجمن، علی قائم مقامی به عنوان رئیس انجمن و جلیل شعبانی به عنوان نایب رئیس انجمن مدیران تولید سینمای ایران انتخاب شدند.
کاشت مو یا به اصطلاح پیوند مو روندی که امروزه در دنیا به عنوان راه حل دائمی درمان طاسی یا کم پشتی از آن یاد می شود. در کشور ما هم کاشت مو توسط متخصصین با تجربه با پیشرفت های چشم گیری روبه رو شده که جدا از پاسخگویی به نیاز هم وطنان باعث جذب متقاضی از سایر کشور های جهان نیز شده است.
اعضای هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های کشور در مجمع این تشکل صنفی انتخاب شدند.
در این رای‌گیری جعفرگودرزی ۸۲ رای، کامران ملکی ۷۴ رای، رضا صائمی ۶۹ رای، رضا درستکار ۵۵ رای و محمدرضا لطفی با ۴۹ رای به عنوان اعضای اصلی و جلیل اکبری صحت با ۳۳ رای و گیسو فغفوری با ۲۶ رای به عنوان دو عضو علی‌البدل هیات‌مدیره انتخاب شدند.
انتخابات انجمن سراسری مدیران تولید سینمای ایران روز یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ در خانه سینما برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان این انجمن برای مدت دوسال انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ