اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت‌های معاونت علمی است که برای شروع با شش مجموعه دانش بنیان آغاز شده است.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۸ مرکز معاینه فنی در روز عید غدیرخم در پایتخت خبر داد.
بخشی از محوطه شهداد در استان کرمان، در قالب طرح پژوهشی در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.
معاون وزیر امور خارجه دربازدید از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مکه بر فعالیت و بهبود کیفیت خدمت رسانی به حجاج ایرانی بیت الله الحرام تاکید کرد.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کشور و شهر تهران را تشریح کرد
معاون تربیت و آموزش فراجا گفت : قطعا ثمره تلاش و فعالیت مدرسان و اساتید در واحدهای آموزشی و دانشگاهی فراجا، تربیت و پرورش پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و یازده مرکز در روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۷ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل حتماً جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی آبشناسان و فعالیت این مرکز در دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ و ۱۸ الی ۴ صبح در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
سازمان میادین میوه و تره بار در اطلاعیه ای ساعات فعالیت این مراکز در ایام نوروز را اعلام کرد.
شُبّر ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز‌های ۲۹ اسفند و همچنین اول و دوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، آماده پذیرش مراجعین برای انجام این کار انسان دوستانه خواهند بود و از روز سوم فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نیز، این سه مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در سال آینده بدون ضابطه، هیچ مدرسه ای معلمی را جذب نخواهند کرد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مرکز بیهقی به صورت شبانه روزی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مرتبط با نماز در رتبه‌بندی و الگوی شهریه مدارس تأثیرگذار است؛ تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس جاری باشد.
نمایندگان مرکزپزشکی حج وزیارت برای هماهنگی‌های مربوط به مراکز درمانی هلال احمر ایران در حج 1402 به عربستان سعودی اعزام شدند.
مالکی گفت: علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت علی (ع) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام علی، امیر و امیر علی به قید قرعه کشی امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.
معاون بهره‌برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تشریح وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی در 9 ماهه سال۱۴۰۱ گفت: یک میلیون و ۲۶۹ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر مراجعه کرده‌اند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: این طرح در قالب ۴ فعالیت بهار بندگی، طرح محراب، طرح سه میم و طرح چون و چرا در مدارس غیر دولتی به صورت جدی مورد توجه و اجراست .
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از فعالیت ۶۶۹ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در کشور خبر داد و گفت: ۸۳ درصد آلودگی هوای تهران از منابع متحرک است.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از فعالیت ۶۶۹ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در کشور خبر داد و گفت: ۸۳ درصد آلودگی هوای تهران از منابع متحرک است.
سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی و مؤسسات غیردولتی سازمان بهزیستی گفت: دستورالعمل اجرایی فعالیت مراکز مثبت زندگی تأیید و برای تصویب نهایی به شورای هماهنگی مراکز خدمات بهزیستی ارسال شد.
فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران در روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اعلام شد.
مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز و مؤسسات غیردولتی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت ۲۱ هزار مؤسسه تحت نظارت بهزیستی در سراسر کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ