رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: سپاه اسناد دفاع مقدس را به‌ خوبی نگهداری کرده و آنها را از آسیب‌های احتمالی، حفاظت و به خوبی آرشیو کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
اهواز- فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: نگهداری، ثبت و ضبط اسناد ارتش در دوران دفاع مقدس و جنگ، باعث جلوگیری از تحریف واقعیت‌های این دوران می‌شود.
یک دادگاه فدرال اقدام به انتشار کیفرخواست علیه دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا را با ۳۷ فقره اتهام در ارتباط با سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کرد؛ از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات مربوط به دفاع ملی آمریکا.
اسناد افشاشده اخیر وزارت دفاع آمریکا نشان می‌دهد که برخی از کشورهای بانفوذ منطقه‌ای از تقابل واشنگتن با مسکو و پکن حمایت نمی‌کنند و عصری شروع شده که دیگر آمریکا قدرت بلامنازع در جهان نیست.
وزیر دفاع انگلیس به منظور بررسی پیامدهای افشای اخیر اسناد محرمانه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، راهی واشنگتن شد.
وزیر دفاع انگلیس فردا درباره انتشار اسناد محرمانه با مقامات پنتاگون دیدار و گفتگو می‌کند.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا می‌گوید انتشار اسنادفاش‌شده در فضای مجازی یک تهدید بسیار جدی برای امنیت ملی آمریکاست.
رسانه‌های آمریکا مدعی شدند افشاگر اصلی اسناد محرمانه وزارت دفاع این کشور، شناسایی شده و در یک پایگاه نظامی کار می‌کند.
وزرای خارجه و دفاع آمریکا برای جلب اعتماد اوکراین با مقامات کیف گفتگو کردند.
وزیر دفاع آمریکا با همتای کره جنوبی خود درباره افشای اسناد محرمانه پنتاگون گفتگو کرد.
طبق اسناد فاش‌شده وزارت دفاع آمریکا در ماه سپتامبر گذشته جنگنده‌های روسی تلاش داشتند یک هواپیمای جاسوسی انگلیس در جزیره کریمه را سرنگون کنند.
مقامات ارشد آمریکا می‌گویند افشای اسناد محرمانه وزارت دفاع این کشور، رابطه واشنگتن با متحدانش را پیچیده می‌کند.
وزارت دفاع روسیه اسناد حاوی اسامی تمام مقامات کلیدی آمریکا ناظر بر برنامه بیولوژیکی-نظامی اوکراین را در اختیار دارد.
تمام کارشناسان اندیشکده شورای آتلانتیک حتی آنان که به تدوین و توسعه این اسناد کمک کرده اند، به بررسی نقاط ضعف و قوت سند راهبرد دفاع ملی ۲۰۲۲ و نیز نکات کلیدی آن پرداخته اند.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه سفرهای انتخاباتی‌اش، در دفاع از خود درباره نگه داشتن اسناد محرمانه دولتی، پای «جرج اچ.دابلیو بوش» را وسط کشید!
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: وجود شکاف و فاصله نسلی، باعث شده که نسل جوان از حقایق دفاع مقدس فاصله بگیرند؛ این حقایق و واقعیات با اسناد و مدارک بیان شود.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: چندین سال است که ابلاغی مبنی بر خارج شدن اسناد دفاع مقدس از حالت محرمانگی صادر شده که اسناد دفاع مقدس دیگر دارای طبقه‌بندی نیست؛ مگر اینکه اسناد خاصی که مسئولان مرکز اسناد مشخص کنند و این هم شاید یک درصد اسناد دارای طبقه‌بندی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۹۹ درصد اسناد دفاع مقدس فاقد طبقه‌بندی هستند و ستاد کل نیروهای مسلح آمادگی‌ صدور مجوزهای لازم برای انتشار آن‌ها را دارد.
جلد اول روزشمار تحولات انقلاب اسلامی با عنوان «انتخابات ۸۸» توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر و وارد بازار نشر شد.
وزارت دفاع روسیه از ارائه اسناد معتبری پیرامون تروریسم شیمیایی اوکراین به سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی خبر داد.
وزات دفاع روسیه می‌گوید بررسی اسناد فعالیت‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین نشان می‌دهد که ویروس کرونا انسان‌ساخته و نتیجه فعالیت‌های آگاهانه آمریکاست.
نماینده مردم بجنورد در مجلس از توضیحات وزیر صمت درخصوص سوال خود مبنی ضعف عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره برداران معدن، قانع نشد و در ادامه نمایندگان نیز از توضیحات فاطمی امین قانع نشده و به وی کارت زرد دادند.
غرق شدن زن جوان در ساحل کیش
کتاب «تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق» نوشته حسین علایی که توسط انتشارات مرز و بوم و از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده، به چاپ سوم رسید و این چاپ از کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ