فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: وجود شکاف و فاصله نسلی، باعث شده که نسل جوان از حقایق دفاع مقدس فاصله بگیرند؛ این حقایق و واقعیات با اسناد و مدارک بیان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سومین سالروز انفجار مهیب در بندر بیروت، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان بر عدم سیاسی کاری در پرونده تاکید کرد.
تعدادی از مطالعه انجام شده در مورد وضعیت میکروبیولوژیکی گوشی‌های تلفن همراه نشان می‌دهند که آن گوشی‌ها می‌توانند با انواع مختلفی از باکتری‌های بالقوه بیماری زا آلوده شوند.
رنگ نرمال و طبیعی ادرار یک رنگ زرد روشن است و به این معنا است که شما به اندازه کافی آبرسانی داشته اید؛ اما رنگ خیلی پررنگ ممکن است نشان دهنده کم ابی باشد؛ زیرا رنگدانه‌ها و ترکیبات از مواد غذایی و دارو‌ها به ادرار رنگ غیرمعمول می‌دهند. حتی شاید خوردن موادی مثل لبو یا تمشک باعث شود که ادرار رنگ قرمز روشن داشته باشد و مصرف بعضی از دارو‌های بدون نسخه باعث یک زرد خاص یا آبی متمایل به سبز در ادرار شود.
بر اساس ادعای اخیر همسر سابق توماس توخل، برکناری او از چلسی کاملا غیرفنی بوده است.
سیاره مریخ همواره محل مطالعه و تحقیق کیهان شناسان بوده و تاکنون حقایق جالب و در عین حال عجیبی از این سیاره سرخ کشف شده است.
اگر به دنبال وزن کم کردن و لاغری هستید، حتما تاکنون اسم متابولیسم و سوخت وساز را هم شنیده‌اید. تمامی فرایند‌های شیمیایی که در بدن انجام می‌شود تا شخص را زنده نگه دارد و اندام‌های بدن به طور طبیعی کار کند، جزو سیستم متابولیسم است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
مجلس خبرگان رهبری در پایان یازدهمین اجلاسیه خود تاکید کرد:تبیین حقایق ناب انقلاب اسلامی به ویژه دستآوردهای شگرف نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف دائمی برای تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع ، گفت: ما یک بار با عینک نزدیک بین و یک بار با عینک دوربین می‌بینیم، اما نگاه حاج قاسم وسعت داشت.
به‌دنبال ادعای آمریکا درباره عبور یک جنگنده چینی از فاصله ۳ متری یک هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز آب‌های جنوبی چین، وزارت دفاع پکن، واشنگتن را به تحریف حقایق متهم کرد.
رهبر انقلاب، صبح امروز فرمودند: دستگاه‌های فرهنگی حقایق تاریخ و جنایت‌های دشمنان را برای جوانان تبیین کنند.
یک رسانه یمنی فاش کرد که ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به فرماندهان وابسته به خود هم رحم نمی کند و خانواده های آنها را به گروگان می گیرد.
تبریز-بو و طعم بد آب تبریز بنابه گفته شهروندان همچنان ادامه دارد، رسانه ملی هم اعلام کرد ۵۴ درصد آب مشترکین تبریز بوی بدی دارد اما مسئولین آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این موضوع را نمی‌پذیرند.
روحی فتوح رئیس شورای ملی فلسطین در سخنانی افزایش روزافزون قتل و کشتار فلسطینیان را ناشی از دکترین و تفکر مبتنی بر جنایت رژیم صهیونیستی دانست.
سخنگوی وزیرامور خارجه نوشت : فرار از شنیدن حقایق کمکی به رژیم آپارتاید ( صهیونیست ) نمی کند.
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند، فرمودند: باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیان حقایق تاریخ از گذرگاه میراث فرهنگی صورت می‌گیرد ولذا مدیران این عرصه باید وجهه ستم‌شاهی تاریخ شاهنشاهی پهلوی را به‌دقت تبیین کنند.
جمعیت‌های انسانی باید آموزش ببینند که چگونه آب باران را در برهه‌های خاص زمانی ذخیره کرده و بعدا از آن استفاده کنند. پس از آن، با توجه به مشکل جهانی آب شیرین و حفظ محیط زیست سالم در سراسر جهان دولت‌ها و سازمان‌های غیردولتی باید از وضعیت آگاه باشند و ضروری است که اقدام قاطعانه‌ای را انجام دهند.
در واقع چیزی که مرغ می‌خورد رنگ زرده تخمش را تعیین می‌کند. همه چیز در حضور کاروتنوئید رخ می‌دهد، رنگدانه‌ای ارگانیک با قابلیت حل شدن در چربی که عموماً توسط جلبک‌ها، گیاهان، قارچ‌ها و باکتری‌ها تولید می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ