فرانک کسیه باعث شد مارسلو بروزوویچ به جای پوشیدن پیراهن بارسا، از عربستان سردربیاورد و بازیکن النصر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فوق ستاره ایرانی پورتو یکی از برنامه های سران میلان برای تقویت تیم پس از جدایی مالدینی است.
باستان شناسان قبر یکی از قدیمی‌ترین شاهزاده‌های سلتیک متعلق به قرن پنجم را در شهر تروای فرانسه یافتند. روی این قبری که چهارده متر مربع است نقش شاهزاده و کالسکه مخصوصش نقش بسته است.
طبق طرح «نظام تناسبی انتخابات» که در مجلس تصویب شده احزاب می‌توانند به میزانی که رأی از مردم گرفته‌اند، در کرسی‌های بهارستان سهیم باشند، اما این طرح با مشکلاتی زیرساختی در اجرا مواجه است.
سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق میلان که امروز درگذشت، علاوه بر نقش پررنگی که در دنیای ورزش و سیاست داشت هر چند وقت یکبار به دلیل اظهاراتی عجیب و جنجالی مورد توجه قرار می‌گرفت.
آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است روسونری به یک مهاجم دیگر نیاز دارد و راه حل مشکل‌شان همین الان در سری آ بازی می‌کند.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
ستاره برزیلی سابق میلان و رئال مادرید که به تجاوز متهم شده بود با ضبط پاسپورتش مواجه شد.
پدرو گونچالوس، ستاره خط میانی اسپورتینگ لیسبون، با یک شوت تماشایی از وسط زمین، دروازه آرسنال را باز کرد.
ساوه- دادستان کل کشور گفت: سفرهای میدانی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها برای رفع دقیق نقاط ضعف دارد.
سایر قدرت‌های خاورمیانه که به صورت اسمی با منافع ایالات متحده همسو هستند نیز تسلیحات کره شمالی را خریداری کرده اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد که بازرگانان مصری ۳۰۰۰۰ نارنجک راکتی (یک سلاح موشکی است که راکت‌های مجهز به کلاهک انفجاری را پرتاب می‌کند) به پیونگ یانگ (کره شمالی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مخفی تسلیحات سبک در جهان است) به عنوان بخشی از یک معامله ۲۳ میلیون دلاری از طرف ارتش مصر سفارش داده اند.
مدافع میانی تراکتور با یک پنالتی و اخراج شب تلخی برای تیمش مقابل استقلال رقم زد.
پائولو اسکارونی، رییس میلان، می‎‌گوید بخشش مهمی از درخشش اولیویه ژیرو برای فرانسه به خاطر این باشگاه است.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، می‌گوید در سالهای اول حضورش در این تیم قادر به مدیریت فشارها نبوده ولی باشگاه به او اعتماد کرده و نقش مهمی در موفقیتش داشته است.
زلاتان ایبراهیموویچ بار دیگر طرفداران و به طور کلی اهالی دنیای فوتبال را غافلگیر کرد، اما این بار نه با اظهارات سرشار از اعتماد به نفسش بلکه با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی جدید.
بر اساس داده‌های کتاب "۱۹۸۲: جاده‌ای به سوی جنگ" که با استناد به گفته‌های مقام‌های ارشد وقت موساد نوشته شده شکست در گسترش روابط اسرائیل با مسیحیان لبنان در آن زمان ناشی از دو ملاحظه بود: نخست آن که ضربه زدن به سوری‌ها در لبنان به روند صلح اسرائیل با مصر آسیب وارد می‌ساخت و از سوی دیگر، بر لجستیک اسرائیل که قصد ضربه زدن به راکتور هسته‌ای عراق را داشت تاثیر منفی وارد می‌ساخت حمله‌ای که در ژوئن ۱۹۸۱ میلادی رخ داد.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.
مایک مایگنان، دروازه بان فرانسوی میلان، نقش مهمی در برتری این تیم برابر اینتر ایفا کرد.
فابیو کاپلو معتقد است که استفانو پیولی نقش بسیار مهمی در قهرمانی فصل گذشته میلان در سری آ داشت.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
جام قهرمانی در میلان، تورین یا رم؟ شرایط تیمهایی که شانس قهرمانی سری آ به حساب می‌آیند امسال نسبت به فصلهای گذشته متفاوت است. اما علت این تفاوت چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ