رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
وزیر نفت با اشاره به میادین مشترک نفتی و گازی ایران با کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس، گفت: ذره ای از حق ایران در بهره برداری از میدان آرش کوتاه نمی آییم.
بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در صورت داشتن دو سال سابقه بیمه‌پردازی در هنگام ازدواج اول، هدیه ازدواج معادل یک ماه حقوق مبنای کسر حق بیمه دریافت می‌کنند و اگر زن و شوهر هر دو بیمه‌شده سازمان تأمین اجتماعی باشند، این هدیه بلاعوض به هر دو نفر پرداخت خواهد شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایران از حق مردمش در میدان گازی آرش نمی‌گذرد و در زمان لازم اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد، زیرا ما در میدان آرش سهم داریم ولی آن را به شکل دوستانه حل می‌کنیم.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشور‌های دنیا بی سابقه است.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشورهای دنیا بی سابقه است.
هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می‌سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.
آچربی تاکید کرد هیچکس حق ندارد تعهد او به تیمی که پیراهنش را به تن کرده، زیر سوال ببرد. او آماده می‌شود با ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها به میدان برود.
بیست و پنج درصد از کل حق پخش تلویزیونی توزیع شده در لالیگا بر اساس رتبه تیمها در جدول لیگ بوده و به همین علت حتی بازی‌های هفته آخر از اهمیت زیادی برخوردار است.
درخشش در لیگ ستارگان قطر کاری کرد تا دوباره ستاره ایرانی السیلیه بر سر زبان‌ها بیفتد.
برای نخستین بار تصاویری از توافقنامه حق آبه میان دو کشور ایران و افغانستان در سال ۱۳۵۱ منتشر شده است.
پیکان در شرایطی روز جمعه مقابل سپاهان به میدان می‌رود که بیش از 10 بازیکن اصلی در اختیار مجتبی حسینی نیستند.
آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، تایید کرد که لیورپول شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان 2005 را داشت.
بعد از مشروطیت و با روی کار آمدن نظام سیاسی، مجازات سر بریدن عملی غیرانسانی تلقی شد؛ بنابراین تپه خاکی و میدان قاپوق وسط میدان هم تخریب شد و از بین رفت. از این رو تختگاهی دیواردار ساخته شد که روی آن تیرکی چوبی قرار داشت و طناب‌دار را روی آن نصب کردند. قبل از اجرای حکم، مجرمان را پیاده در معابر و میدان‌های معتبر و قبرستان‌های شهر می‌گرداندند و به زور از آنان می‌خواستند تا از مردم گدایی کنند و به این نحوه گدایی «حق تیغ» می‌گفتند.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال میزان درآمد خود در دوره مالی گذشته تا پایان جام جهانی را اعلام کرد.
رسانه انگلیسی نام پنج بازیکنی که حقشان نبوده از جام جهانی خداحافظی کنند را منتشر کرد.
«حفاظت رودخانه‌ها و کاهش خطرات سیل» نام لایحه جدیدی است که دولت اواخر مهرماه سال جاری برای بررسی به مجلس شورای اسلامی فرستاده است و ۲۱ ماده دارد؛ اما این لایحه از همین بدو ارسال به مجلس، نگرانی‌های زیادی برای فعالان محیط زیست به دنبال داشته است. خلاصه این لایحه آن است که بعد از تصویب آن، رودخانه‌ها و بسترشان در مالکیت وزارت نیرو با صدور سند قرار می‌گیرد؛ در‌حالی‌که پیش از این تنها مدیریت منابع آبی با این وزارتخانه بود و حق مالکیتی برای آن در میان نبود.
فیکایو توموری دیشب با خطا روی میسون مونت نقش مهمی در شکست میلان داشت. مونت حالا می‌گوید توموری بدشانس بوده که در آن صحنه اخراج شده است.
خزعلی با اشاره به اینکه بلندگو‌های معاویه با ایجاد جنگ شناختی شکل دیگری از شبهات علیه حق را ایجاد کرد، اظهار داشت: هر کجا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ها و دروغ پراکنی‌ها و شایعات بی‌اساس شکل گرفتند تا حواس‌ها پرتِ فضای مسموم رسانه‌ای شود.
خزعلی با اشاره به اینکه بلندگو‌های معاویه با ایجاد جنگ شناختی شکل دیگری از شبهات علیه حق را ایجاد کرد، اظهار داشت: هر کجا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ها و دروغ پراکنی‌ها و شایعات بی‌اساس شکل گرفتند تا حواس‌ها پرتِ فضای مسموم رسانه‌ای شود.
آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان، مدعی شد ناپولی به طور کامل سزاوار پیروزی برابر این تیم نبوده است.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.
مارین که در جریان سخنرانی در میان همقطاران سوسیال دموکرات خود به سختی متاثر شده بود تاکید کرد: «حتی یک روز هم کم کاری نکرده‌ام.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ