سخنگوی حماس در پی شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر قدس با محکوم کردن این جنایت اعلام کرد صهیونیست‌ها به دنبال راه انداختن جنگ دینی ضد ملت و مقدسات فلسطین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات کوبنده دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی و مخالفت‌های ملی و مردمی در عراق با زیاده خواهی‌های آمریکا در خصوص حشدشعبی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رصد تحرکات جدید مقامات نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد گویا واشنگتن و تل‌آویو در حال پیاده‌سازی توطئه و فتنه‌ای جدید در غرب آسیا و در داخل ایران هستند.
شورای عالی برنامه‌ریزی شهری رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه ۲۸ طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار می‌دهد.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: صهیونیست‌ها پشت پرده اهانت به قرآن هستند و از سازمان همکاری اسلامی متعجبم که در برابر این موضوع سکوت کرده است.
در حالیکه چندی قبل، جوانان لبنانی با شجاعت خود، اقدام به جمع آوری دوربین‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز این کشور کردند، نظامیان صهیونیست شبانه این دوربین‌ها را مجدداً کار گذاشتند.
منابع محلی تاکید کردند که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به بهانه سفر قریب الوقوع محمود عباس رئیس این تشکیلات به جنین، در حال پاکسازی این شهر از مین‌های زمینی هستند.
جبهه مقاومت، نه فقط در فلسطین، بلکه در منطقه و عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت است، گفت: هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین است.
رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که صهیونیست‌ها امروزه احساس خطر می‌کنند؛ چراکه قدرت مقاومت در حال افزایش است.
عباس سلیمی نمین، گفت: همه ناظران سیاسی معتقدند حتی اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند پهلوی را تقویت کنند، در این موقعیت متزلزل کار بسیار خبطی انجام دادند. از سوی دیگر در این شرایطی که صهیونیست‌ها با بحران داخلی مواجه هستند، اتکای به آنها چه آورده‌ای برای رضا پهلوی دارد؟! این نشان می‌دهد او کمترین دانش سیاسی ندارد. اگر دانش سیاسی داشت می‌گفت در این شرایط که نخست وزیر اسرائیل در حال سرنگونی است و بحران جدی در اسرائیل وجود دارد، برای چه باید چنین سفری داشته باشم؟ این چه آورده ای برای من دارد جز یک افتضاح سیاسی؟!
نصرت‌الله تاجیک کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه سفر رضا پهلوی در شرایط کنونی نشان از ناپختگی او است، گفت: «در حال حاضر جایگاه نتانیاهو در داخل میان صهیونیست‌ها و در عرصه خارجی از جمله رابطه با آمریکا در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. در این شرایط رضا پهلوی به اسرائیل رفته است در واقع او بدترین زمان را برای سفر انتخاب کرده است.»
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.
شریف با اشاره به آغاز روند مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین‌های اشغالی به سایر کشور‌ها اعلام کرد: جریان مهاجرت معکوس ۲ میلیون نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در حال شکل‌گیری است. البته صهیونیست‌ها به دنبال مخفی‌کردن این جریان هستند، اما علت اصلی مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی عدم امکان تصور آینده برای این مهاجران است.
وقوع تیراندازی در محله گیلو در قدس اشغالی به زخمی شدن حداقل چندین نفر منجر شد.
این روزها صهیونیستها در تکاپوی یافتن مکانی امن برای خود با توجه به بحران شدید در داخل این رژیم و تهدیدات امنیتی فزاینده علیه موجودیت آن هستند.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
رسانه های عبری در گزارش هایی با اشاره به حال و هوای جام جهانی قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، از نفرت عمومی از رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.
علی اکبر ولایتی با بیان این‌که آمریکا و اسرائیل در آن حد از توانمندی نیستند که بتوانند ایران را تجزیه کنند گفت:ملت بزرگ ایران اجازه چنین کاری را به آنان نخواهد داد، اما آنان فشارهایشان را بیشتر کرده اند، چون می‌بینند ایران با وجود تحریم‌ها در حال رشد است.
فرمانده کل سپاه گفت: کارتان به جایی رسیده است که به صهیونیست‌ها که خود در حال سقوط هستند تکیه کرده‌اید؛ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم باید از این شکست درس بگیرند و تکرار نکنند چراکه ما در هر چالشی قدرتمندتر شدیم؛ جنگ که شد با کلاشینکف به میدان رفتیم اما با موشک 700 کیلومتر برد سربلند بیرون آمدیم.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
فرمانده کل سپاه گفت: کرانه باختری در حال مسلح شدن علیه صهیونیست‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ