رئیس پلیس فتا گلستان گفت: جرایم سایبری در حوزه هتک حیثیت و جرایم علیه افراد در یکسال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: تبلیغ و انتشار اپلیکیشن‌های جعلی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های مجرمان سایبری برای سوءاستفاده از قربانیان است.
رییس کمیته استیناف اعلام کرد که ارکان قضایی به دنبال جرایم شدیدتر هستند.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: اکثر افراد در زمان خرید، کارت بانکی و رمز خود را در اختیار فروشنده قرار می‌دهند و به راحتی طعمه اسکیمر می‌شوند.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد پلیس با مصرف کنندگان موادمخدر حین رانندگی خبر داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: طی سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به نسبت مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن مانند قتل، آدم ربایی و ... در استان ۱۰ درصد کاهش یافته است.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا، گفت: فروش سوالات کنکور در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی دام کلاهبرداران سایبری است.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا، گفت: فروش سوالات کنکور در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی دام کلاهبرداران سایبری است.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: حدود ۷۰ درصد از جرایم سایبری با انگیزه مالی صورت می‌گیرد.
شاید شبیه یک کابوس باشد، اما محققان می‌گویند DarkBERT نیتش خیر است: تلاش برای پیدا کردن راه‌های جدید، به منظور مبارزه با جرایم سایبری، جایی که از پردازش زبان طبیعی استفاده زیادی می‌شود.
رئیس پلیس فتا فراجا به تشریح جرایم سایبری نوین در فضای مجازی پرداخت.
جانشین رئیس پلیس راهور: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شوند. ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: جرایم تخلفات رانندگی ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش می یابد و ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود. ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
کاخ سفید یک استراتژی امنیت سایبری جدید طراحی کرده است. این جدیدترین اقدام دولت برای قدرتمندتر کردن دفاع سایبری خود در مقابل افزایش جرایم دیجیتالی و هکری است.
مارکا در مطلبی عواقب پیش روی بارسلونا پس از رسوایی اخیر پرداخت به کمیته داوران را بررسی کرده است.
وزیر اقتصاد گفت: با هماهنگی انجام شده با مدیران بانک‌های دولتی، در صورتی که فردی به بانک بدهی و معوقه داشته باشد، اگر تا ابتدای اسفند اصل بدهی خود را بپردازد، جرایم آن بخشیده می‌شود.
استرالیا یک مدل جدید پلیس سایبری را به طور رسمی راه اندازی کرده تا تلاش ها برای ردیابی سندیکاهای جرائم سایبری را افزایش دهد.
کاخ سفید میزبان مقامات کشورها و ۱۳ شرکت جهانی در واشنگتن است. هدف از این اجلاس بررسی تهدید فزاینده باج افزارها و دیگر جرائم سایبری از جمله استفاده غیرقانونی از رمزارزها است.
سازمان اینترپل اعلام کرد مشغول آماده سازی برای ریسک متاورس است زیرا ممکن است نوع جدیدی از جرائم سایبری را به وجود بیاورند و سبب وقوع جرم های فعلی در مقیاس وسیع تر شود.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: برنامه پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح با موضوع بررسی جرائم نوپدید با محوریت فضای مجازی و سایبر به منظور کاهش آسیب‌های فضای مجازی اجرا می شود.
فرمانده کل انتظامی گفت: کشف جرایم سایبری در ۵ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای فراجا در پاسخ به این سوال که کلاهبرداری به روش تیمون۵۵ چگونه است، گفت: این نوع کلاهبرداری نیز به این صورت است که کلاهبرداران وعده دریافت سود دوبرابر به ازای هرماه در قالب رمزارز‌ها را تبلیغ می‌کنند و گا‌ها پرداخت چنین سود‌هایی به مدت چندین ماه صورت می‌گیرد و بعد از تشکیل شبکه‌های هرمی به طور ناگهانی سایت یا پلتفرم مربوطه بارگذاری نمی‌شود و قابل پیگیری نیست.
رئیس مرکز تشخیص ‌و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: پیامک «سلام ریحان» کلاهبرداری رمزارز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ