سیدجلال حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام از هم‌تیمی‌های سابقش قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون گورتسکا، ستاره آلمانی بایرن، در یک مصاحبه به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد و گفت به هیچ وجه قصد جدایی از این تیم را ندارد.
دکلان رایس، کاپیتان و ستاره ملی‌پوش وستهم، در پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا در مورد شایعات مربوط به جدایی اش صحبت کرد.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
مدافع ایرانی تیم آلتای اسپور با انتشار پستی اینستاگرامی به شایعات درباره جدایی خود از لیگ دسته یک ترکیه دامن زد.
کارکنان زمین آنفیلد به جیمز میلنر یک هدیه خاص داده‌اند تا در پایان فصل و با جدایی از لیورپول، همیشه به فکر آنها باشد.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و با اعلام رسمی باشگاه، دوران حضور جوردی آلبا در جمع آبی و اناری ها نیز به پایان رسید.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، دوران حضور جوردی آلبا در بارسا نیز به پایان رسید.
یک رسانه آلمانی به احتمال جدایی سردار آزمون از تیم بایر لورکوزن در پایان فصل پرداخت.
امروز جدایی سرخیو بوسکتس از بارسا در پایان فصل قطعی شد و انتظار می رود جوردی آلبا هم از جمع آبی و اناری ها جدا شود.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
سودای سرمربیگری در لیگ برتر فوتبال ایران به قیمت یک جدایی زودهنگام برای حمید مطهری تمام شد.
مدافع گل گهر امیدوار است یک جام در پایان این فصل به مردم سیرجان هدیه بدهند.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، با انتشار یک دست نوشته به صورت رسمی از پایان زندگی مشترکش با ستاره برزیلی خبر داد.
ریچارد کیز، مجری ورزشی انگلیسی، معتقد است که در صورت حذف لیورپول برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، جدایی مربی آلمانی در پایان فصل قطعی خواهد بود.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
اگر در حدفاصل اندک باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی خبری درباره جدایی یکی از ستاره های ملی پوش تیم استقلال منتشر شد نباید باعث تعجب هواداران شود.
جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه پس از گذشت چند ماه هنوز تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها است.
برناردو سیلوا در یک مصاحبه درباره آینده‌اش در منچسترسیتی صحبت کرد و صحبتهای او به معنای پذیرش تلویحی جدایی احتمالی از این تیم در پایان فصل تفسیر شده است.
ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.
رسانه مصری از پایان همکاری سرمربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران خبر داده است.
اتفاقات عجیب و باورنکردنی در واندا متروپولیتانو، همچنان سوژه شماره یک رسانه‌های دنیاست؛ جایی که یک پنالتی پس از پایان بازی اعلام شد.
مدیریت مصطفی آجورلو پس از ۳۸۶ روز در شرایطی در استقلال با یک قهرمانی و چند وعده عملی نشده به پایان رسید که در دوره حضور او آبی‌ها چند جدایی غافلگیرکننده را شاهد بودند.
مدیریت مصطفی آجورلو پس از ۳۸۶ روز در شرایطی در استقلال با یک قهرمانی و چند وعده عملی نشده به پایان رسید که در دوره حضور او آبی‌ها چند جدایی غافلگیرکننده را شاهد بودند.
بعد از صحبتهای دیشب ساپینتو شایعات در خصوص جدایی هافبک استقلال به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ