شهرک‌نشینان صهیونیست با یورش به منطقه مسافر یطا در جنوب الخلیل، محصولات کشاورزی فلسطینیان را به آتش کشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، امروز نیز به مسجدالاقصی، فلسطینیان و دارایی‌های آن‌ها تعرض کردند.
امروز نیز، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری را ادامه دادند و به چندین منطقه در کرانه باختری یورش بردند.
تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد و امروز نیز ۲۶۸ شهرک‌نشین صهیونیست این مکان مقدس را مورد تعرض قرار دادند.
شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به منطقه کفر الدیک یورش بردند.
شهرک‎نشینان صهیونیست در ادامه جنایات خود، با حمایت نظامیان اشغالگر صهیونیست به شکلی وحشیانه، روستای ام‌صفا در رام‌الله را مورد یورش قرار دادند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مناطق مختلف شهر نابلس کرانه باختری رود اردن یورش بردند.
همزمان با آغاز مراسمات صهیونیستی مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، صبح امروز دستکم ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
همزمان با آغاز مراسمات صهیونیستی مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، صبح امروز دستکم ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
در نتیجه یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری، ۴ فلسطینی مجروح و یک فلسطینی دیگر بازداشت شد.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
منابع خبری در اراضی اشغالی از تعرض دستکم ۷۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر می‌دهند.
همزمان با یورش صدها شهرک‎‌نشین صهیونیست در مسجدالاقصی، منابع محلی از ادامه حضور مسلمانان در این مکان مقدس اسلامی خبر می‎‌دهند.
بر اثر یورش وحشیانه مهاجران صهیونیست ساکن شهرک‌های کرانه باختری به حواره واقع در جنوب نابلس دست کم ۱۰۰ فلسطینی زخمی شدند.
یک کارشناس فلسطینی با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی، درباره تشدید یورش ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز ۳۷۷ شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان، یورش برده اند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از تبدیل قدس اشغالی به پادگان نظامی همزمان با عید یهودی غفران خبر دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز سه شنبه تاکنون، دستکم ۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده اند.
شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست، از صبح امروز برای دومین روز متوالی، به بهانه سال نوی عبری، با حمایت نظامیان اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند که اعتراض فلسطینیان را در پی داشت.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» اقدام و تجاوزی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.
شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت «احیای سالروز تخریب معبد» با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی تعرض کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ