منابع خبری در اراضی اشغالی از تعرض دستکم ۷۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسکندری گفت: برای پیک تابستان امسال با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان توان عملی تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از طریق ارتقای توان و رفع محدودیت واحدهای موجود بیش از ۷۰۰ مگاوات افزایش یافته است.
گرمسار - مدیر جهاد کشاورزی گرمسار سطح زیر کشت پنبه در این شهرستان را ۷۰۰ هکتار دانست و گفت: ۲۰ هزار تن پنبه امسال از این اراضی برداشت خواهد شد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس استان البرز و اداره اطلاعات غرب استان تهران و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر و کشف ۶۹۹ کیلو و ۹۵۰ گرم مرفین در فردیس خبر داد.
شرکت نفت پمکس مکزیک اعلام کرد که در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از تأسیسات این شرکت در خلیج مکزیک ۷۰۰ هزار بشکه نفت از دست رفته است.
شرکت نفت پمکس مکزیک اعلام کرد که در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از تأسیسات این شرکت در خلیج مکزیک ۷۰۰ هزار بشکه نفت از دست رفته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هفته گذشته ۷۰۰ میلیون تومان به حساب علیرضا بیرانوند واریز کردند.
زنجان- رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به عفو ۷۰۰ نفر از متهمان اغتشاشات سال گذشته در این استان گفت: ۵۸ درصد پرونده ها در زنجان منجر به صلح و سازش شده است.
بررسی ها نشان می دهد در چند روز گذشته صاحبخانه ها نیز به دنبال اجاره واحدهای مسکونی خود با تخفیف هستند و اکنون می‌شود با ۷۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد.
یک مرکز پژوهشی فلسطینی از وجود ۷۰۰ اسیر فلسطینی بیمار در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.
معاون وزیر نفت از اختصاص حدود ۷۰۰ میلیون یورو برای بومی‌سازی توربوکمپرسورها و توربین‌های نفتی خبر داد.
تشکری هاشمی با بیان اینکه در سال‌جاری کار ویژه‌ای برای توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در تهران در بودجه ۱۴۰۲ انجام دادیم، توضیح داد: در بودجه سال‌جاری مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای مسئله موتورسیکلت در نظر گرفته شد که امیدواریم با همت شهرداری تهران شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای قنوات، پوشش انهار و مدیریت منابع آبی موجود از سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد دانش‌آموزانی که امروز در استان خوزستان دچار مسمومیت شده‌اند، به ۷۰۰ نفر خبر داد.
سمنان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه طی ۱۰ ماهه گذشته ۷۰۰ تن مواد مخدر کشف شد، گفت: بیشتر این کشفیات در شرق کشور بوده است.
رجبی مشهدی گفت: با ظرفیت‌های کنونی می‌توانیم تا ۱۸۰۰ مگاوات امکان جا به جایی وجود دارد ولی در حال حاضر ب نزدیک به ۶۰۰ تا ۷۰۰ مگاوات واردات برق وجود دارد.
سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله
بازار اجاره بها در منطقه هفده شهریور به نظر کمی متفاوت تر از سایر مناطق است چرا که این منطقه یکی از قدیمی ترین مناطق است و همچنین منطقه ای نزدیک به بازار تهران می باشد.
بجنورد- رئیس مرکز نظارت و پایش اشتغال وزارت کار گفت: تاکنون دستگاه‌ها ۷۰۰ هزار شغل را در رصد ثبت کرده اند که ۳۰۰ هزار مورد در مرحله تلفنی صحت سنجی شده و از این مقدار ۷۰ درصد تأیید شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در مهرماه سال ۱۴۰۰ تعداد بیمارانی که با عفونت‌های حاد تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند ۵۰ هزار نفر بود، ولی در مهرماه امسال این رقم به ۱۵۰ هزار نفر افزایش یافت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون بالغ بر ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که بیش از ۵۰ درصد تعهد داده شده محقق شده است.
در چهارماه اخیر حجم معاملات در بازار توافقی بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار و حدود ۴۰ میلیون یورو بوده است.
یکی از تسهیلات ویژه‌ای که برای رفع موانع تولید و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق تعریف شده، حل چالش سربازی برای نخبگان و کارآفرینانی است که در این مجموعه‌ها نقشی کلیدی دارند.
معاون وزیر صمت گفت: با حضور در نمایشگاه خودروی روسیه توانستیم ۷۰۰ میلیون یورو تفاهم‌نامه را به امضا برسانیم که تا به نتیجه رسیدن آنها را پیگیری خواهیم کرد.
مدیرکل دفتر راهبری و توزیع برق وزارت نیرو با بیان اینکه ۷۰۰ هزار کنتور هوشمند قابل پایش در کشور نصب شده است، گفت: در حوزه هوشمندسازی، طرح‌های توسعه‌ای و توجه به کسب و کارها مدنظر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ