منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز سه شنبه تاکنون، دستکم ۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قد و قامت کوتاه و سرعت مثال زدنی اش، باعث شده که این بازیکن به یک مهره ریز نقش و غیر قابل مهار تبديل شود.
ارتش رژیم موقت صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد انسانی خود روز چهارشنبه یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرد.
شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
امضای موافقت نامه‌های همکاری و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان درصنعت نفت به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو و رشد ۱۰۸درصدی خدمات فناوری نانو از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
توافق‌نامه‌های همکاری به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو میان معاونت علمی ریاست جمهوری با چندین شرکت نفتی بزرگ به منظور توسعه پروژه‌های دانش‌بنیان نفت و گاز به امضا رسید.
با کاهش ذخایر تسلیحاتی اروپا در اثر جنگ‌افروزی در اوکراین، بروکسل بودجه بیشتری را به منظور تولید تسلیحات نظامی بیشتر اختصاص داد.
قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.
درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و بازداشت حدود ۵۰۰ نفر از فلسطینیان آغاز شد.
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مجلس به دولت مجوز داد تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو نفت و میعانات گازی به دستگاه‌های اجرایی برای اتمام بهره برداری پالایشگاه خلیج فارس اختصاص دهد.
مجلس به دولت مجوز داد تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو نفت و میعانات گازی به دستگاه‌های اجرایی برای اتمام بهره برداری پالایشگاه خلیج فارس اختصاص دهد.
قیمت خودرو‌های وارداتی در محدوده زیر ۱۰ هزار یورو تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ یورو است. تمام مدارک خودرویی که عرضه می‌شود باید کامل شده و قیمت آن مشخص شده باشد و خودرو‌هایی که در حال حاضر عرضه می‌شوند دارای این شرایط هستند
طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ برای مسافرت‌های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو اختصاص داده شده است.
نرخ ارز در واکنش به سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی (حذف ارز ترجیحی، تعیین قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی ارز نیمایی و فروش پنج‌هزار یورو به متقاضیان) کاهش قیمت مداومی داشته  و با افت ۲ تا سه هزار تومان در کانال ۴۳ هزار تومان در نوسان است.
امروز مطالبی همچون سود سه میلیونی برای خریداران ربع سکه بانک مرکزی، شرایط خرید یک خودرو جدید در بورس کالا، نرخ پایانی دلار و یورو قبل از ۲۲ بهمن، سهامداران ثمسکن چقدر سود گرفتند؟، به زودی ۵۰۰ محصول خدیزل در بورس کالا، این نماد افزایش سرمایه می‌دهد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
وزرای خارجه کشورهای اتحادیه امروز (دوشنبه) با مجهز کردن اوکراین به بسته کمک‌های نظامی جدید به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو موافقت کردند.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۵۰۰ میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مدارس و مدارس کانکسی و تخریبی کشور خبر داد.‌
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
کریستیانو رونالدو در طی دو و نیم سال حضور در عربستان از باشگاه النصر ۵۰۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص می دهد که حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
باشگاه استقلال در پرونده سرمربی سابق خود به پرداخت مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ