یک رسانه اسپانیایی می‌گوید مدیران رئال مادرید به کارلو آنچلوتی اطلاع داده‌اند که رئال در ادامه تابستان مهاجم دیگری خریداری نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمله مرفاوی به عابدزاده: در استقلال معروف شدی، حالا خودت را پرسپولیسی می‌دانی؟
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای در پاسخ به حمله پهپادی به مسکو اعلام کرد: روسیه حق اتخاذ اقدامات شدید برای خود محفوظ می‌داند.
آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، خودش را با ستاره‌های این تیم مقایسه می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که غرب در قبال اوکراین به رفتارهای استعماری روی آورده است.
لیلا کریمی گفت: اگر «زن زندگی آزادی» برایت مهم بود خواهر خودت را نجات می‌دادی.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه ایران پیشرفت و توسعه عراق را توسعه و پیشرفت خود می‌داند، گفت: ایران و عراق به عنوان دو کشور مستقل، غنی و مردم‌سالار نه تنها برای پیشرفت کشورهای خود، بلکه می توانند برای ثبات و توسعه در کل منطقه اثرگذار باشند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه ایران پیشرفت و توسعه عراق را توسعه و پیشرفت خود می‌داند، گفت: ایران و عراق به عنوان دو کشور مستقل، غنی و مردم‌سالار نه تنها برای پیشرفت کشورهای خود، بلکه می توانند برای ثبات و توسعه در کل منطقه اثرگذار باشند.
زنجان-معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت خود را مکلف به برآورده کردن مطالبات اصلی مردم می داند و امروز نیز در همین راستا به استان زنجان سفر کرده‌ایم.
ژاوی، مربی بارسلونا گفت با مسی حرف زده و ستاره آرژانتینی نظر او را در مورد بازگشتش به بارسا می‌داند؛ اما هر تصمیمی که مسی بگیرد را درک خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در واکنش به ادعای پنتاگون اعلام کرد: برای حفاظت از حاکمیت خود به اقداماتی که لازم می‌دانیم، ادامه می‌دهیم.
مدیر روابط عمومی فدراسیون می‌گوید برای مشخص شدن سقف قراردادها ۱۴ لیگ خارجی بررسی شده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران می‌داند و با تأمین امنیت و آرامش آنان فضای امنی را برای کارگران فراهم می‌کند.
کریستوف دوگاری، ملی‌پوش سابق فرانسه و کارشناس رادیو مونته کارلو، معتقد است خود مسی هم می‌داند که شایستگی تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد.
به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برای فتح لیگ قهرمانان چاره‌ای جز پیوستن به رئال مادرید ندارد.
گفتم: «آقا این سبیل‌ها را نگه دار». آن زمان یک سلفی از خودم گرفتم، همان که آبان امسال در فضای مجازی منتشر کردم. همه این عکس را دیدند؛ برخی از نمایندگان مجلس، دولتی‌ها، علما، رفقا و طیف‌های مختلف با من تماس گرفتند که این چه قیافه‌ای است از خودت درست کرده‌ای؟ می‌دانید چه پاسخی دادم؟ گفتم این عکس را کجا دیدید؟ عمدتاً در واتس‌آپ و اینستاگرامی که فیلتر است، دیده بودند. گفتم هدفم از انتشار این عکس همین پاسخی بود که دادید؛ خواستم بگویم فیلتر کردن‌تان به درد خودتان می‌خورد.
بوریس جانسون خود را کاندیدای دبیرکلی ناتو می‌داند، اگرچه عنوان کرده که می داند در حال حاضر دستیابی به چنین موقعیتی برایش امکان پذیرش نیست.
رییس جمهور بر حل مشکلات اقتصادی و علاج تورم به عنوان وظیفه دولت تاکید کرد.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
بایدن در جریان سفر خود به اسرائیل در ژوئیه سال جاری با نتانیاهو که در میان هیات استقبال‌کننده در فرودگاه حضور داشت، دست داد و گفت «تو می‌دانی که عاشقتم.»
صالح حردانی درخصوص عدم حضور در لیست نهایی سرمربی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
نمی‌شود همه چیز را به شایعات سپرد. عدم مدیریت صحیح در رفتار با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، سرآغازی بر به‌وجودآمدن شایعات جنجالی است که حالا بُعد جهانی به خود گرفته است. ماجرای این اخبار درست از رفتاری که با علی دایی در فرودگاه امام خمینی شد، کلید خورد
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در دیدار با سفیر امارات، گفت: ما امنیت کشورهای منطقه را امنیت خود می دانیم اما حضور برخی عناصر به نفع منطقه نخواهد بود.
وزیر امور خارجه در خصوص گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، گفت: در این گفتگو تاکید کردم که امنیت جمهوری آذربایجان را امنیت خود و منطقه می‌دانیم.
عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: مصطفی آجورلو دلیل برکناری از ریاست را خودش بهتر می‌داند. او خیلی برای این تیم در این یکسال زحمت کشید و باید از زحمات وی تشکر کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ