بوریس جانسون خود را کاندیدای دبیرکلی ناتو می‌داند، اگرچه عنوان کرده که می داند در حال حاضر دستیابی به چنین موقعیتی برایش امکان پذیرش نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس عوام انگلیس دوشنبه شب (به وقت محلی) در اقدامی بی‌سابقه به گزارشی که بوریس جانسون نخست وزیر اسبق این کشور را به فریب عمدی نهاد قانون‌گذار در ماجرای جنجالی برگزاری مهمانی‌های غیرقانونی در اوج محدودیت‌های کرونایی، متهم می‌کند، با اکثریت آراء تایید کرده است.
ماموران پلیس هلند فردی با نام جعلی «بوریس جانسون» را حین رانندگی در این کشور متوقف و بازداشت کردند.
بعد از کشمکش بی‌بی‌سی و شبکه اجتماعی توئیتر برسر برچسب «رسانه دولتی»، «ریچارد شارپ» کسی که بیشتر به عنوان کارچاق‌کن بوریس جانسون (نخست وزیر اسبق انگلیس) شناخته می‌شود بدلیل افزایش فشار‌ها درباره نحوه انتصاب وی به ریاست این رسانه، از مقام خود کناره گیری کرد.
حضور سیاستمداران مطرح جهان از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی این بار سراغ سیاستمداران مطرح جهان رفته تا آن‌ها را در فیلم ماتریکس قرار دهد! حاصل کار نیز در نوع خود به طنزی جالب تبدیل شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه دروغی گستاخانه است.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
نخست وزیر اسبق انگلیس جزئیات تماس تلفنی عجیب خود با رئیس جمهور روسیه اندکی پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین را برملا کرد!
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
بوریس جانسون اعلام کرد که از رقابت برای رهبری حزب محافظه کار و تصدی پست نخست وزیری انگلیس انصراف داد.
بر اساس یک نظرسنجی، بوریس جانسون در رقابت با رقبای حزب کارگر برای نخست وزیری انگلیس، احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به سایر نامزدهای محافظه‌کار خواهد داشت اما در نهایت بازنده می‌شود.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
در حالی که حزب محافظه کار انگلیس بر ضرورت انتخاب نخست وزیر جدید تا پایان اکتبر تأکید کرده است، برخی منابع رسانه ای از تمایل «بوریس جانسون» برای بازگشت به قدرت خبر دادند.
که میزان محبوبیت لیز تراس ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و به زیر ۴۷ درصد رسید؛ آماری که از زمان رسوایی پارتی‌گیت بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس و حتی چند هفته پیش از استعفای تزرا می، سلف جانسون هم پایین‌تر است.
بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین انگلیس به همراه همسرش، کری جانسون، ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ، محل کار و سکونت نخست‌وزیری هستند. بوریس جانسون بعد از انجام واپسین سخنرانی خود، برای ارائه استعفانامه‌اش به ملکه الیزابت دوم به سوی قلعه بالمورال، اقامتگاه ملکه در اسکاتلند، پرواز کرد. حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که لیز تراس، رهبر این حزب، نخست‌وزیر بعدی انگلیس خواهد بود. خانم تراس سومین نخست‌وزیر زن تاریخ انگلیس خواهد بود.
با انتخاب رهبر جدید حزب محافظه‌کار انگلیس، نخست‌وزیر این کشور با حضور در کاخ سلطنتی استعفای خود را اعلام کرد.
همزمان با مشخص شدن لیز تراس به عنوان جانشین بوریس جانسون، وزیر کشور انگلیس از سمت خود استعفا داد.
به دنبال رقابت فشرده چند هفته‌ای و پر تنش، در نهایت امروز (دوشنبه) خانم "لیز تراس" به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس جانشین بوریس جانسون شد و از فردا رسما آغاز به کار می‌کند.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی که دامن‌گیر آنها شده است، خبر داد.
نخست وزیر مستعفی انگلیس گفت:چند ماه آینده بسیار سخت خواهد بود و قبض هاب برق می تواند عقل از سر انگلیسی ها بپراند.
وزیر اول اسکاتلند امروز در سخنانی تأکید کرد: «بوریس جانسون» مایه شرمساری دفتر نخست‌وزیری انگلیس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ