لیلا کریمی گفت: اگر «زن زندگی آزادی» برایت مهم بود خواهر خودت را نجات می‌دادی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همانطور که لاریجانی و ناطق نوری را تحمل نکرد. حالا نیز نوبت به قالیباف رسیده که از سوی این گروه تحمل نشود؛ بنابراین اختلاف و تضاد بین این گروه و رئیس مجلس شورای اسلامی کاملا جدی است.»
رشت- تخریب پوسته هتل تاریخی تهران بندرانزلی، سبب از دست رفتن آخرین بخش باقی‌مانده از این میراث ارزشمند گیلان در قلب این شهر شد.
پیمان جبلی در شرایطی به عادل فردوسی‌پور تاخته و او را متهم به «لگدزنی» کرده که پیش‌تر در ماجرای پناهندگی برادر یا برادرانش به آمریکا با لحنی بسیار متفاوت صحبت کرده بود. عجیب آنکه این ادبیات در مواجهه با مردی که در ایران مانده و مانند برخی به کشوری دیگر پناهنده نشده در تضاد کامل است
درست در فاصله اندکی پس از تصویب این طرح جنجالی علیه ایران، نماینده اوکراین در مسابقات جهانی پرس سینه هم حاضر به دست‌دادن با رقیب ایرانی‌اش نمی‌شود تا مشخص شود چه اندازه چنین موضوعات سیاسی‌ای در زندگی روزمره اوکراینی‌ها ریشه دوانیده است. مسئله، اما اینجاست که آیا روح ورزش اجازه چنین برخوردی را می‌دهد؟ پاسخ به این سؤال بسیار روشن و یک «نه» کامل است، ولی تعدادی هم‌زمان با یادآوری ماجرای مسابقه‌ندادن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی می‌گویند ورزشکار ایرانی نباید از چنین رفتاری شگفت‌زده شود.
در زمان ناصرالدین شاه قیمت یک پرس چلو کباب کامل با همه مخلفات ٣ قران بود. دوره احمد شاه چلو کباب افزایش قیمت پیدا کرد و به٤ تا ۵ ریال رسید و در زمان پهلوی دوم سر جمع قیمت یک دست چلو کباب به ٦٠ ریال رسید. البته ماجرای افزایش قیمت چلو کباب و تفاوت آن در شهر‌های مختلف یکی از موضوعات مهم و رسانه‌های اوایل قرن گذشته بود.
جعفر ایازی از فرماندهان پیشکسوت ارتشی دوران هشت سال دفاع مقدس در کتاب «نوهد تا خرمشهر» با اشاره به حوادث خرمشهر روایت می‌کند: دو کانتینر طلا در گمرک خرمشهر است و هنوز تخلیه نشده‌اند و می‌بایست آن‌ها را به تهران و بانک مرکزی بفرستند، ولی منتقل نشده‌اند، این کانتینر‌ها در قسمت غربی گمرک خرمشهر قرار دارند و رنگشان نیز زرد کم رنگ است. او با اطمینان کامل می‌گفت که آن‌ها پر از طلا هستند.
محمد رییس‌زاده گفته که «با بررسی اسناد موجود از جمله فیلم‌های ضبط‌شده در مطب، اظهارات شاهدان و بعدا صحبت‌های خانواده خود بیمار، مشخص شد که اصل موضوع کاملا کذب است و فیلم‌های همان زمان مطب نیز حاکی از آن است که بیماران محجبه متعددی در صف انتظار ویزیت نشسته‌اند و عدم پذیرش بیمار به علت محجبه بودن، کاملا دروغ است».
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
بررسی‌های میدانی از محوطه کافه‌ها، اما ماجرای دیگری را نشان می‌دهد. اولین کافه، کارون است که سقف‌اش به‌طور کامل از بین رفته است، صندلی‌ها را دوباره چیده‌اند، اما پوششی بالای سر صندلی‌ها نیست. کنار آن کافه دیگری است، سقف این کافه هم که در محوطه خارجی است به‌طور کامل پایین آمده، کافه تعطیل شده و به‌گفته مغازه کناری، خسارت‌ها صدها میلیون تومان است.
اظهارات درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد نسبت به ادعای واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس جو کاملا تبلیغاتی علیه قوه مقننه است؛ وی باید سریع‌تر اسناد و مدارکش را ارائه کند و اگر اسنادی وجود نداشته باشد ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
فوتبال آن روزهای ایتالیا کاملا استراتژیک و در مجموع دفاعی بود؛ در واقع فوتبال سرگرم‌کننده، فدای عملگرایی خشک شده بود.لنتینی خیلی به این فلسفه علاقه نداشت. فوق‌العاده بااستعداد بود و به نظر می‌رسید که گوشش چندان به حرف‌های مربی بدهکار نیست؛ بدلی جذاب برای شیوه به‌شدت منظم و تاکتیکی فوتبال کشورش.
بررسی‌ها و یافته‌های وزارت کشور نیز پس از جلسات فشرده با کارشناسان امنیتی و قضایی و وزارت بهداشت نشان می‌دهد که بلافاصله پس از گزارش‌ مسمومیت دانش‌آموزان در ۵۲ مدرسه و ۲۵۰ کلاس، نیروهای اورژانس، درمان، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر  و علاوه بر معاینه دانش آموزان، محیط داخلی و پیرامونی مدرسه را مورد پایش قرار دادند. برخی افراد در رابطه با مواد محرک دستگیر شدند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند.
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.
ماجرای کوتاه ماه‌های بین تغییر حکومت در ایران و قطع کامل روابط تهران و واشنگتن البته به‌کرات از نظرگاه ایران بررسی شده است و خواهد شد، اما خالی از لطف نیست اگر اتفاقات آن زمان را آن‌طور که در واشنگتن پیش رفت مرور کنیم. داستان کارتر با ایران چه بود؟
برخی رسانه ها و منابع افغانستانی با اشاره به تعطیلی سفارت عربستان در کابل به دلایل آن پرداختند.
معاون توسعه بنیاد شهید ضمن انتقاد از اجرا نشدن کامل قانون جامع خدمات ایثارگران گفت: تعداد بندهای اجرا شده برنامه ۶ توسعه به صورت کامل، صفر است.
کارشناس وزارت ارتباطات گفت: اصلا پیامکی ارسال نشده است بلکه آلارمی بوده که برای تعدادی از گوشی‌های کاربران ارسال شده است و ثانیا کاملا از پیش برنامه‌ریزی شده و یک تست ساده مخابراتی بوده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت: در فیلم کامل دوربین مداربسته، هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که منتشر شده وجود ندارد.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: به دلیل بدهی و تخلفات مجموعه سوارکاری نوروزآباد شهرداری نسبت به مسدود کردن در شمالی این مجموعه اقدام کرد و این در حالی است که در جنوبی کاملا قابل استفاده و باز بوده و امکان خروج خودرو‌ها وجود داشته و سوارکاران به هیچ عنوان محبوس نشده‌اند.
در این ویدیو، شخص مدعی می‌گوید که این بسته گوشت چرخ کرده شرکتی را در تاریخ ۲۶ مرداد از فروشگاه شهروند شعبه آزدگان تهران خریداری کرده است و براساس ویدیویی که قبل‌تر دیده است، قصد تست کردن این گوشت چرخ کرده را دارد. او ادعا می‌کند که بسته خریداری شده بوی گوشت نمی‌دهد و زیر آب کاملا رنگ خود را از دست می‌دهد.
در این ویدیو، شخص مدعی می‌گوید که این بسته گوشت چرخ کرده شرکتی را در تاریخ ۲۶ مرداد از فروشگاه شهروند شعبه آزدگان تهران خریداری کرده است و براساس ویدیویی که قبل‌تر دیده است، قصد تست کردن این گوشت چرخ کرده را دارد. او ادعا می‌کند که بسته خریداری شده بوی گوشت نمی‌دهد و زیر آب کاملا رنگ خود را از دست می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ