وزیر امور خارجه کشورمان در دومین مقصد خود عازم تانزانیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های آسیایی را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام آباد با رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در جام جهانی را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز ملی کرواسی را به گوردان گرلیچ رادمان، وزیر امور خارجه و اروپایی این کشور تبریک گفت.
ایران می‌توانست و می‌تواند با پشتیانی معنوی از گروه‌های مخالف طالبان که دارای سوابق تاریخی با ایران نیز هستند و همچنین استفاده از اهرم مهاجران افغانستانی ساکن در ایران و نیاز‌های ضروری، چون سوخت و مواد غذایی و کالا‌های ضروری دیگر نسبت به اعمال فشار به این شبه‌دولت اقدام و آن‌ها را وادار کند در قبال شهروندان خود و همسایگان رویکردی مسئولانه در پیش بگیرند.
وزیر امور خارجه کشورمان و مشاور امنیت ملی هند دیدار و گفتگو کردند.
امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت:نقش گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در اغتشاشات اخیر ایران کاملا مشهود است، برخی از کشورهای اروپایی درچارچوب معیارهای دوگانه و در «تروریسم شویی» شرکت کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: برخی از کشور‌های اروپایی در چارچوب معیار‌های دوگانه و در «تروریسم شویی» (terrorism laundering) شرکت کردند. آن‌ها تسهیلات مالی و لجستیکی قابل توجهی را در اختیار برخی از عناصر تروریست قرار دادند.
سفیر جدید پادشاهی مالزی در شروع مأموریت خود در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی باکو را تبریک گفت.
رابرت مالی ادعا کرد: ایران تعداد محدودی پهپاد پیش از جنگ، نداد. آن‌ها ده‌ها فروند را همین تابستان منتقل کردند و نیرو‌های نظامی ایرانی اکنون با حضور در مناطق اشغالی اوکراین به روسیه کمک می‌کنند که از آن‌ها علیه غیرنظامیان اوکراینی استفاده کنند.
وزیر امور خارجه با رئیس مجلس ملی ارمنستان دیدار و درباره موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی‌به وزیر امور خارجه جمهوری ‏اتریش، ‏فرا رسیدن روز ملی جمهوری اتریش را به وی تبریک گفت. ‏
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی‌به وزیر امور خارجه جمهوری ‏اتریش، ‏فرا رسیدن روز ملی جمهوری اتریش را به وی تبریک گفت. ‏
وزیر امور خارجه با رئیس مجلس ملی ارمنستان دیدار و درباره موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کرد.
وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از تلاش‌های دولت مالی در مبارزه با جریانات تروریستی، تجربیات کشورمان در مبارزه با جریانات تروریستی منطقه‌ای نظیر داعش را تشریح کرد.
وزیر خارجه مالی و «حسین امیرعبداللهیان» با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
امیرعبداللهیان ضمن تاکید بر سیاست دولت سیزدهم جهت توسعه روابط همه جانبه و بویژه همکاری‌های تجاری - اقتصادی با مالی، از برنامه‌های ویژه تهران جهت افزایش تعاملات اقتصادی با باماکو خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی و نمایندگان اقتصادی بخش خصوصی جهت دیدار با مقامات عالی رتبه مالی و تانزانیا، عازم قاره آفریقا شد.
امیرعبداللهیان پس از مالی به تانزانیا و از آنجا به زنگبار سفر خواهد کرد.
وزیر امور خارجه ایران و نماینده آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه در دو تماس جداگانه با وزیر امور خارجه عمان درباره وضعیت تلاش‌ها برای احیای برجام گفتگو کردند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه و یا معاون سیاسی او در اولین فرصت در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر می‌شوند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری مالی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، گزارشی از روند پیشرفت همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ