در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید شد آمریکا ادعای حقوق بشر دارد، اما خودش ناقض حقوق بشر در تمام ابعاد است و حقوق بشر در این کشور صرفاً در حد گفتار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا تحریم هایی را علیه دو گروه مسلح در سوریه و سه تن از فرماندهان آنها در ارتباط با نقض حقوق بشر اعمال کرد.
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به بعد نقض‌های حقوق بشر بسیاری علیه ایرانیان صورت گرفته است اما آنها مدعی هستند که حقوق بشر را رعایت می‌کنند.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
معاون اول قوه‏‬ قضاییه با بیان اینکه آمریکا ناقض حقوق بشر در جهان است، گفت: حقوق بشر آمریکا به معنای فروش اسلحه برای برهم زدن امنیت منطقه است
وزیر دادگستری گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها، مصداق نقض حقوق بشر است چرا که در اثر این تحریم ها، فرایند تأمین دارو برای بیماران نیز با مشکل جدی مواجه می شود.
معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا مصداق نقض حقوق بشر است.
کارشناس مسائل بین الملل، ضمن محکوم کردن برگزاری نشستی با عنوان "اجلاس برای دموکراسی" از سوی آمریکا، این کشور را بزرگترین ناقض حقوق بشر دانست
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها شعار حقوق بشر و دموکراسی سر می دهند اما در عمل نقض آشکار دموکراسی و حقوق بشر را دنبال می کنند.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها به اسم گسترش دموکراسی همواره حقوق بشر را نقض کرده اند و توجهی به خواست اصلی ملت ها نداشته اند.
رئیس جمهور با اشاره به نقض حقوق بشر در آمریکا گفت: زنان در جامعه غرب بر خلاف ادعایی که دارند مورد تکریم و احترام نیستند، اما جمهوری اسلامی الگوی نوینی از برخورد با زن ارائه کرده و جایگاه والایی برای بانوان قایل است.
وزارت خزانه داری دولت جو بایدن، تحریم های جدیدی را به بهانه نقض حقوق بشر علیه ایران اعلام کرد که دادستان کل کشور در فهرست تحریم شدگان قرار دارد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز چند ایرانی را به بهانه واهی نقض حقوق بشر تحریم کرد.
کنعانی با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
ستاد حقوق بشر ایران در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزرای خارجه آمریکا و هشت کشور دیگر بیانیه ای منتشر کرده و مداخله جویی کشورهای ناقض حقوق زن در امور داخلی ایران را طنزی تلخ دانست.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قطعنامه ای در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران، خواستار اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه نقض حقوق بشر شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا و بسیاری از مدعیان غربی، در محکمه وجدان بشری، به دلیل سوابق شرم آور نقض حقوق بشر، محکوم هستند.
گزارش سالانه وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقض حقوق بشر در آمریکا و انگلیس با استناد به مصوبه سال ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده و برگزاری جلسات بین‌المللی درباره ایران دخالت در امور داخلی دولت حاکم و نقض آشکار منشور ملل متحد است.
معاون اول قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های بین المللی در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر دانست.
معاون اول قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های بین المللی در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر دانست.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از شناسایی نقض گسترده حقوق بشر مردم ایران توسط آمریکا و مجریان تحریم‌ها، توسط گزارشگر ویژه خبر داد و گفت: خانم دوهان گزارش نهایی خود را شهریورماه به شورای حقوق بشر ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ