قم- رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: «امیر مهدی زاده» کاراته کا قمی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم ملی در آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی با حضور در منزل شهدای مدافع حرم، حسین معز غلامی و مهدی ذاکر حسینی با خانواده این شهدای والا مقام دیدار کرد.
مهدی تاج و مدیر امور صدا و سیما در مجلس روی آنتن زنده در خصوص آخرین وضعیت حق پخش به گفت‌وگو پرداختند.
مهدی تاج از مدت زمان قرارداد امیر قلعه‌نویی خبر داد و سرمربی تیم ملی تا سه سال آینده قرارداد دارد.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
در سال‌های غیبت مسعود رجوی، سران این سازمان وعده های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند. حال مهدی احمد‌ زاده کارشناس امور امنیتی و بین الملل در گفت و گو با جماران خبر مرگ رجوی را تایید کرده است.
شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
قایدی در شرایطی موفق به گلزنی شد که از لیست اخیر تیم ملی خط خورده بود و این موضوع باعث شد خیلی از هواداران استقلال هم از امیر قلعه‌نویی انتقاد کنند.
در اولین لیست تیم ملی پس از معرفی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی، نام ۳ استقلالی خودنمایی می‌کند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که اگر برنامه‌ریزی‌ها تا جام ملت‌ها خوب پیش برود، این تیم می‌تواند اتفاق خوبی را در این مسابقات رقم بزند.
این روز‌ها از امیر قلعه نویی و رئیس فدراسیون فوتبال عکس‌های جالبی توسط عکاسان رسانه‌های ورزرشی شکار می‌شود.
با توجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
باتوجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
یکی از نکات عجیب لیست امیر قلعه نویی برای بازی با روسیه و کنیا عدم دعوت از مهدی قایدی است؛ بازیکنی که این روز‌ها ستاره بی، چون و چرای آبی‌ها به شمار می‌رود.
مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
مهدی مهدوی در رابطه با راز هماهنگی اش با امیر غفور صحبت کرد.
پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره‌هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده‌اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده‌اند.
در دورانی که امیر قلعه‌نویی سال به سال بر کوله‌بار افتخارات خود در فوتبال ایران اضافه می‌کرد، بخش مهمی از امتیازات این مسیر در وقت‌های اضافی کسب شد.
کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در استوری اینستاگرام خود از امیر نصر آزادانی حمایت کرد.
حربه جدید مهدی تاج برای فرار از محرومیت احتمالی از جریمه و تنبیه در عین آنکه عجیب است، خنده‌دار هم به نظر می‌رسد. مهم‌ترین پرسشی که در این بین مهدی تاج و رفقایش باید به آن پاسخ دهند، این است که چطور در دو، سه سال اخیر از ترامپ شکایت نکرده‌اند و حالا که شرایط را علیه خودشان می‌بینند به سرشان زده در دادگستری تهران، درست در زمانی که پیش‌تر پرونده‌ای قضائی علیه خودشان شکل گرفته و حالا خبر از پیگیری آن می‌رسد، از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شکایت کنند؟
امروز در نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه، فیلمی از خبرنگار مردی منتشر کرده‌اند که به خطیب زاده می‌گوید حراست وزارتخانه به او گفته‌اند که به دلیل پوشیدن لباس آستین کوتاه از هفته آینده حق ندارد در نشست‌های خبری شرکت کند!
حاج مهدی ورشابی از جمله جهادگران پرتلاشی بود که در روزهای اولیه جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام و کشور عزیزمان به جبهه‌ها شتافت و به عنوان فرمانده جهاد خراسان در جبهه‌های جنوب به امر پشتیبانی مهندسی از عملیات‌ رزمندگان اسلام و نیز خدمات رسانی به مردم آسیب دیده و جنگ زده پرداخت تا اینکه در آبان ماه ۵۹ در جبهه‌ سوسنگرد به سختی مجروح شد.
محمد خزاعی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد و مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ