مهدی تاج از مدت زمان قرارداد امیر قلعه‌نویی خبر داد و سرمربی تیم ملی تا سه سال آینده قرارداد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکرار تاریخ از لشکرکشی عراق به کویت تا جنگ افروزی در اوکراین و همچنین نقش آفرینی ایران در حمایت از مقاومت از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
کودتاچیان کشور آفریقایی نیجر به فرانسه درباره دخالت در امور داخلی این کشور به شدت هشدار دادند.
یکی از مقامات نظامی اسبق آمریکا مدعی شد که فرمانده شورشی ارتش خصوصی «واگنر» احتمالا مرده است!
شبکه خبری «سی‌ان‌ان» اعلام کرد که به اسنادی دست یافته است که نشان می‌دهد ژنرال ارشد روس، یکی از اعضای مهم مخفی گروه واگنر بوده است.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
گفته می‌شود یکی از ژنرال‌های ارشد روسیه در پی حمله ارتش اوکراین به منطقه زاپروژیا کشته شده است.
یک ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی آماده جنگ منطقه‌ای نیست.
این درگیری همه نشانه‌ها و ظرفیت‌ها برای تبدیل شدن به یک جنگ داخلی طولانی‌مدت را دارد و همین باعث شده تا تسلط بر آن سخت شود.
نیروهای پشتیبانی سریع سودان به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) با آتش بس ۲۴ ساعته که از ساعت ۱۸ امروز تا ۱۸ عصر فرداست، موافقت کردند.
سودان از مدت‌ها پیش شاهد جدال قدرت میان دو ژنرال با سابقه ارتش است؛ ژنرال عبدالفتاح البرهان و سرلشگر حمیدتی است؛ در صحنه سیاسی معروف است که دوست و دشمن دایمی وجود ندارد.
میلی به سناتور‌های آمریکائی گفت آمریکا باید نیروی قدس را مورد حمله قرار دهد تا از حمله نیرو‌های مورد حمایت ایران به نیرو‌های آمریکائی در سوریه جلوگیری کند.
امیر قلعه‌نویی احتمالا برای آخرین بار روی نیمکت گل‌گهر می نشیند و بدون شک نمایشی خیره کننده خواهد داشت تا هم به بهترین شکل از سیرجان خداحافظی کند و هم قدرتمند به پیشواز نیمکت ملی برود.
کنگره ملی خلق چین یک ژنرال این کشور را که از سوی آمریکا تحریم شده است به عنوان وزیر دفاع جدید تعیین کرد.
یک ژانرال آمریکایی مدعی شد که متحدان این کشور در آسیا می توانند در برابر رقبای این کشور در این قاره بایستند.
فرمانده سابق نیروهای زمینی لهستان مدعی شد که با توجه به شرایط کنونی اوکراین، احتمالا این کشور در زرادخانه خود، تسلیحات هسته‌ای دارد.
فرمانده مسؤول ساقط کردن بالون چینی به خبرنگار پولیتیکو گفت که بالون تا ۲۰۰ فوت (۶۱ متر) ارتفاع داشت و محموله‌ای بیش از چند هزار پوند حمل می‌کرد. این ژنرال نیروی هوایی آمریکا اضافه کرد که بالون به طور بالقوه مواد منفجره حمل می‌کرد تا در صورت لزوم «بالون را منفجر و نابود کند.»
مارتین اودگارد، هافبک نروژی، پیشرفت چشمگیری در چند فصل اخیر داشته است.
یک ژنرال ارتش اوکراین پیش بینی کرد نیروهای نظامی روسیه در تدارک حمله به خارکف هستند.
نام بردلی به افتخار ژنرال عمر بردلی که در جنگ جهانی دوم حضور داشت، انتخاب شده است. این خودرو زرهی در سال ۱۹۸۱ خدمت در ارتش آمریکا را آغاز کرده و تا به امروز در خط تولید قرار داشته است.
ژنرال حفتر در لیبی خواستار برگزاری هرچه زودتر انتخابات در این کشور جنگ زده شد.
اتحادیه اروپا، ژنرال «پیوتر ترتک»، فرمانده لشکر یازدهم زرهی لهستان را به عنوان رهبر عملیات آموزشی نیروهای کی یف منصوب کرد.
شاگردان نکونام به دنبال یک موفقیت دیگر برابر گل‌گهر هستند تا شکست برابر نساجی را به دست فرانسوی بسپارند.
با انتصاب سوروویکین به عنوان فرمانده جدید نیروهای روسی در اوکراین و با افزایش شمار نظامیان روس در اوکراین، احتمالاً وضعیت به طور چشمگیری معادله جنگ به نفع روسیه تغییر خواهد کرد.
یک ژنرال رژیم صهیونیستی درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم گفت که حزب الله تل آویو را به زانو درآورده و مجبور به تسلیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ