با توجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه معتبر انگلیسی از مهاجم ایرانی پورتو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تقویت خط حلمه منچستریونایتد یاد کرد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
موراتا به دلیل اینکه زمان زیادی از آخرین حضورش در ایتالیا با پیراهن یوونتوس نمی‌گذرد، در صورت بازگشت به این کشور نمی‌تواند از معافیت مالی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی شاغل در سری A در نظر گرفته بهره‌‌مند شود
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
ستاره ایرانی پورتو در پایان یک فصل طاقت فرسا در حال استراحت در بوشهر است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از قهرمانی با این تیم در تورنمنت کافا به دو جایزه فردی نیز رسید.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اصلا انتظار چنین تیم قدرتمندی از قرقیزستان نداشتم.
مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال برابر 25 تیم به میدان رفته که دروازه 23 مورد از آنها را باز کرده است. او فردا فرصت دارد قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه کند.
سرمربی حریف فردای پورتو گفت که علاقه دارد چند بازیکن برابر تیمش بازی نکنند که مهدی طارمی یکی از این نفرات است.
تیم فوتبال پورتو نزدیک به ۲۰۰ دقیقه موفق به گلزنی نشده است و امید می‌رود مهدی طارمی به قحطی گل این تیم در دیدار فردا مقابل پورتیموننزه پایان بدهد.
مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو فردا در تهران حاضر خواهد شد تا به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.
باتوجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
مهاجم ایرانی ژیل‌ویسنته با عملکرد خود در لیگ پریمیرا پرتغال علیه یک دستاورد فردی برای مهدی طارمی تلاش می‌کند.
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکرد کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد.
تیم فوتبال بایرلورکوزن فردا (سه شنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پورتو پرتغال است.
روزنامه پرتغالی آبولا در گزارشی می‌گوید پورتو در بازی فردا استوریل به پیروزی نیاز مبرم دارد و روی مهدی طارمی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
نشریه «سان» انگلیس خبر تمایل باشگاه چلسی به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را منعکس کرد.
مهدی طارمی از نظر بدنی مشکلی برای بازی فردا شب مقابل تیم سابقش ندارد، اما بازی کردن او در این مسابقه به اجماع نظر کادر فنی تیم بستگی دارد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو تاکید کرد که مهدی طارمی باوجود مصدومیت می‌تواند برای بازی فردا مقابل ریوآوه در دسترس باشد.
باوجود گذشت یک هفته از آسیب دیدگی مهدی طارمی، وضعیت این مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو برای بازی فردا نامشخص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ