شماره هشت سابق پرسپوليس بار دیگر در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی همچنان تمایلی برای برگرداندن نیمار ندارد و بر خلاف شایعات در مورد توافق دو طرف، همچنان بازگشت ستاره برزیلی در هاله از ابهام است.
توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجمان مصدوم بایرن مونیخ، به تمرینات تیمی بازگشتند.
پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی روی نفرات ملی‌پوش زوم کرده و جدیدترین هدف آنها رامین رضاییان است.
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با رئیس دولت امارات متحده عربی، موضوع پیوستن سوریه به اتحادیه عرب را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.
باتوجه به فرار ده بازیکن پرسپولیس از محرومیت و بازگشت دو بازیکن مصدوم، یحیی تمام نفراتش را برای دیدار با استقلال در اختیار دارد.
باشگاه بارسلونا به صورت رسمی در خصوص بازگشت مسی واکنش نشان داد و رافائل یوسته نایب رئیس بارسلونا عنوان کرده بود که باشگاه با لیونل مسی برای بازگشت احتمالی در تماس بوده است.
هافبک باتجربه پیکان برای بازگشت به فوتبال تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی پاکستان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بازگشت روابط تهران و ریاض را گامی مهم و به نفع منطقه و جهان اسلام خواند.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند تیمش را در بازی حساس برابر پاری سن ژرمن همراهی کند.
لوییس دلافوئنته، مربی جدید تیم ملی اسپانیا، با سرخیو راموس تماس گرفته و قرار است به زودی با او جلسه‌ای داشته باشد.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج خودش است.
یاسر الشهرانی بازیکن ملی پوش الهلال، تا تابستان آینده قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت مجدد وی به قدرت پس از یک سال و نیم را تبریک گفت.
امیر غفور در جریان پیروزی شیرین شهداب یزد مقابل نیان الکترونیک موفق به کسب 26 امتیاز شد.
وزیر انرژی امارات ضمن اشاره به تمایل اوپک پلاس برای تأمین نفت مورد نیاز جهان گفت که می توان با یک تماس تلفنی تعادل را به بازار نفت بازگرداند.
وزیر انرژی امارات ضمن اشاره به تمایل اوپک پلاس برای تأمین نفت مورد نیاز جهان گفت که می توان با یک تماس تلفنی تعادل را به بازار نفت بازگرداند.
توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، فعلا تمایلی به بازگشت به دنیای مربیگری ندارد.
دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.
بعد از تماس مهدی تاج، شمسایی از تصمیم برای استعفا از تیم ملی منصرف شد و در مسابقات قهرمانی آسیا روی نیمکت ایران حضور خواهد داشت.
کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان مقیم خارج در دولت موقت طالبان از ادامه بازگشت برخی دیگر از مقامات دولت سابق این کشور به کابل خبر داد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان با شایعه پیشنهاد پرسپولیس روبرو شد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان با شایعه پیشنهاد پرسپولیس روبرو شد.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کرد که بازگشت به میز مذاکرات و تماس ها میان چارچوب هماهنگی و جریان صدر به صورت نیمه سری ادامه دارد و این مذاکرات می تواند پایان بخش بحران کنونی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ