کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان مقیم خارج در دولت موقت طالبان از ادامه بازگشت برخی دیگر از مقامات دولت سابق این کشور به کابل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار رادان: همکارانم در موضوع حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ماست، مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردند / این مسیر و ماموریت را راه بی بازگشت می دانیم و تا آخر ادامه می دهیم
در ادامه تمرینات سخت و فشرده آزادکاران، دیروز ستاره های ملی پوش به تپه های اطراف دریاچه آزادی رفتند.
آنالیزور پرسپولیس برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق دست یافت.
اصفهان- معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: کاروان حجاج اصفهانی و چهارمحالی و بختیاری طی دو مرحله تا ۲۴ تیرماه از مبدا جده و مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خواهند شد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد که «دولت اسرائیل پس از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پیام‌های روشنی به جامعه بین‌المللی ارسال کرده است».
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام بعد از شکست در دربی امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پارس جنوبی می‌رود.
جک گریلیش، وینگر منچسترسیتی، پس از پیروزی 4-1 برابر لیورپول در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال دارد مجوز ادامه حضور هافبک این تیم در تمرینات را صادر کند.
کاپیتان سابق استقلال در ادامه لیگ بیست‌ودوم قصد دارد تا در تیم تراکتور تبریز به میدان برود.
رسانه‌های اروپایی اعلام کردند یوفا با بازگشت تیمهای فوتبال روسیه به رقابتهای اروپایی مخالفت خواهد کرد و محرومیت تیمهای روس از حضور در اروپا ادامه خواهد داشت.
با وجود بازگشت جیدون سانچو به تمرینات یونایتد اما بی‌مهری اریک تن‌هاخ به این وینگر انگلیسی ادامه دارد و نام سانچو در فهرست بازیکنان یونایتد برای بازی فردا در جام اتحادیه دیده نمی‌شود.
برخی مدعی شدند که اگر ساپینتو در ادامه لیگ نتواند نتایج مطلوبی را به دست آورد، از استقلال کنار گذاشته خواهد شد و به جای او فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
تیم هوادار تهران تمرینات خود را برای ادامه لیگ از امروز شروع کرد.
علی اصغر مجرد از هفته آینده مشکلی برای ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال نخواهد داشت.
شب گذشته تیم فوتبال شمس آذر قزوین موفق شد مقابل شهرداری آستارا به پیروزی برسد و به صدرنشینی خود ادامه داد.
ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل ترابزون اسپور حضور دارد.
باقری در پایان با بیان اینکه «بعد از بازگشت شرایط به حالت عادی گذشته به صورت مشروط، برای ادامه فعالیت اینستاگرام و واتس‌اپ منعی وجود ندارد»، گفت: از نظر من چنانچه اینستاگرام و واتس‌اپ قرارداد و تفاهم نامه‌ای امضا کنند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و متعهد به پذیرش مسئولیت شوند، منعی برای فعالیت آنها وجود نخواهد داشت.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه این سخنرانی خود همچنین با انتقاد شدید از جنگ روسیه علیه اوکراین مدعی شد: روسیه به نحو بیشرمانه‌ای منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از از روند خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی امدادونجات مستقر در قرارگاه پشتیبانی-عملیاتی امداد و نجات شهید جهان آرا در شلمچه بازدید کرد.
کرمانشاه- فرمانده فراجا در پایانه مرزی خسروی، گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین تا پایان زمان بازگشت تمام زوار توسط پلیس ادامه خواهد یافت.
ساعتی پس از بازگشت اعضای تیم فوتبال مس کرمان از مسجد سلیمان محمد کهندل مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا داد.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ