فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح بازدید از سفره خانه‌های سنتی و قهوه خانه‌های شهرری خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش بی‌حساب‌وکتاب اجاره‌بها حتی در مناطق کمتر برخوردار و نبود نظارت بر قیمت‌ها سبب نگرانی مستأجران شده و آنها چشم‌انتظار تحقق وعده دولت و خانه‌دارشدن با اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند.
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچ گونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافقیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل، ایراداتی به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر همین اساس، ماده تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران از اجرای طرح برخورد با تاکسی‌های غیرفعال تهران از فردا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد.
در جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع، طرح «شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها»، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.
برگزاری مقطع دکتری پژوهش محور مشروط به داشتن طرح پژوهشی تقاضا محور طرح پژوهشی دارای کارفرمای مشخص که برابر قرارداد، اجرای آن به مؤسسه واگذار و اعتبارات کامل آن به همراه هزینه‌های نظارت بر آن توسط کارفرما تأمین و نتیجه کار نیز تحویل گرفته می‌شود (با کارفرمای مشخص) شخصیت حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی است که طی یک قرارداد، انجام طرح پژوهشی را به دانشگاه/مؤسسه واگذار نموده و تأمین همه هزینه‌های انجام و نظارت بر اجرای موضوع قرارداد است را تقبل می‌کند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ری، خبر داد.
طرح نظارت بر خدمات قالیشویی، در راستای اجرای طرح عیدانه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، با هدف نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، در استان تهران در حال اجراست.
مشهد ـ رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طرح تشدید کنترل بهداشتی مواد پروتئینی از سیزدهم اسفند امسال تا پایان عید فطر اجرا می‌شود.
اداره‌کل استاندارد تهران از اجرای طرح نظارتی زمستانه بر اماکن تفریحی این استان خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۲۸ شهر بازی و ۲۳۶ تجهیز بازی غیراستاندارد پلمب شده است.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: در حال حاضر در شهر مشهد ۴۸۶ دوربین ثبت تخلف نظارتی، ۱۳۹ دوربین ثبت تخلف، ۲۳ دوربین ثبت تخلف سرعت عبور از چراغ قرمز و ۸۵ دوربین در محدوده اجرای طرح وجود دارد.
رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح دارویار، افزایش ظرفیت پزشکی در کنکور و نسخه الکترونیک از دستاوردهای بزرگ دولت مردمی در حوزه سلامت است.
شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اجرای طرح لایروبی و بازسازی قنات‌های این محدوده غربی تهران گفت: ۱۲ کیلومتر از کانال‌های آب‌های سطحی منطقه نیز مورد لایروبی و نظافت قرار گرفته است.
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مصوبه اصلاحی مجلس درباره شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: مغایرت‌های ابلاغ شده به مجلس در مواد یک تا ۴ مصوبه قبلی، در مصوبه اصلاحی جدید همچنان به قوت خود باقی است.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه اصلاحی مجلس در خصوص طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را مورد بررسی قرار داد.
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۸۱ طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد استان تهران هستند.
مشهد ـ کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر در استان از ۱۵ شهریور خبر داد.
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی آغاز می‌کند.
سخنگو و دبیر هیات دولت ضمن تشریح فواید طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از صبر و همراهی مردم با این طرح تشکر کرد و از افزایش نظارتها خبر داد. بهادری جهرمی تاکید کرد: هیچ کالای اساسی در کشور با کمبود مواجه نیست و توزیع این کالا‌ها نیز در مراکز عرضه بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز قوه مقننه بر ابزار نظارتی خود تکیه کردند که به موجب آن چندین طرح تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار گرفت تا روند اجرای قانون از سوی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین بر عملکرد وزیر جهاد کشاورزی نیز انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ