سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش دلیل لاغری شدید یک شیر در باغ وحش ساری را پیری و کهولت سن آن اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارداران سفارت سوئد و دانمارک در پی ادامه توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم در این کشورها به وزارت امور خارجه احضار شدند.
در پی ادامه توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک کارداران این دو کشور امروز به وزارت امور خارجه احضار شدند.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
خبرهای متفاوتی در خصوص وضعیت این طنزپرداز تاکنون منتشر شده است، خبرهای که تاکنون هیچ مقام رسمی آن‌ها را تاییده نکرده است. احضار شاکر بوری در ۹ مردادماه جاری و سپس بازداشت آن یکی از مهم‌ترین خبرها است. خبری که تاکنون با گسترش بسیاری در در فضای مجازی و برخی شبکه‌های خارجی در حال انتشار است.
هم حضور دستفروشان و هم میل خریداران به خرید از آنان، دو علامت از یک بیماری مشترک است؛ این بیماری در دل اقتصاد کشور نهفته است و مشکل دستفروشان و خریداران درواقع علامت یا تب و لرز حاصل از بیماری مذکور است. به همین دلیل نیز با جمع کردن دستفروشان و درگیری با آنان یا فرمان و دستور دادن به مردم برای خرید نکردن از دستفروشان، هیچ تحول خارق العاده‌ای رخ نخواهد داد. دستفروشی مثل تب و نشانه‌ای از اقتصاد رو به احتضار است. حتی مردم جامعه نیز متوجه افزایش دستفروشان می‌شوند و اتفاقا همین افزایش دستفروشی، مردم را نگران و ملتهب می‌کند. شهرداری‌ها و دولت علائم بیماری را سرکوب می‌کنند، اما به فکر درمان ریشه‌ای مشکل نیستند. دولت چاره‌ای ندارد به جز این که با برنامه ریزی درست با این شرایط برخورد مناسب داشته باشد و به فکر اصلاح ساختار اقتصاد کشور باشد
کمیته انضباطی دستور موقت ۳ آشوبگر تمرین استقلال را صادر کرد.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دادسرا احضار شدند.
مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دادسرا احضار شدند.
نگرانی‌ها درباره هوش مصنوعی بسیار زیاد و شامل نقض حریم خصوصی، تبعیض و بیم آن است که از فناوری مذکور برای گسترده کردن کلاهبرداری‌ها و اخبار جعلی استفاده شود.
یک استاد دانشگاه گفت: برخی بانک‌ها، دستگاه‌ها و افراد واحدهای مسکونی و املاک تجاری و اداری بسیاری را به منظور سرمایه‌گذاری در اختیار گرفته و به نوعی احتکار کرده‌اند که این عامل باعث شده مسکن و محیط کسب و کار فعالیت مناسب از دسترس خارج شود.
سفیر رژیم صیونیستی در بحرین در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت برای اعلام مرگ روابط تل آویو و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، هنوز زود است و باید منتظر نتایج این توافق ماند.
یکی از پرسنل باغ وحش روستای طاهرده درباره چگونگی انتشار فیلم شیر و خرس در حال احتضار باغ وحش گفت: در قسمتی از باغ وحش که مخصوص غذا دادن به حیوانات به ویژه شیرهاست فردی در غفلت نگهبان و پرسنل باغ وحش اقدام به فیلمبرداری می‌کند. این فرد در بین شیر‌های باغ وحش از شیری مریض و کهنسالی که ۲۰ سال سن دارد و لاغر بوده فیلم گرفته است؛ این در حالی است که بقیه شیر‌ها سرحال و سرزنده‌اند و این فرد از آن‌ها فیلم نگرفته است.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش دلیل لاغری شدید یک شیر در باغ وحش ساری را پیری و کهولت سن آن اعلام کرد.
دو بازیکن و یک مربی امروز در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا خواهند کرد.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی در این جلسه به شورای گسترش اعلام کرد که سریع نسبت به انجام وظیفه قانونی خود درباره تعیین‌تکلیف قیمت خودروها اقدام کند.
رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغ یا ادعای بدون سند را منتشر کرد، در کوتاه ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.
رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
فیروزکوه- یک منبع آگاه از احضار و دستگیری عوامل محرک اغتشاش و تشویق به آشوب در فیروزکوه خبر داد.
احضار کاوه و درستکار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی علل محرومیت سجاد غلامی از رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان، روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.
مراتب اعتراض شدید کشورمان به دولت انگلیس بواسطه میزبانی این کشور از رسانه‌هایی که در روز‌های اخیر تحریک و دعوت به اغتشاش و گسترش آشوب‌ها در جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌اند، به سفیر این کشور ابلاغ شد.
در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت سوئد در قبال این تهاجم وحشیانه و قصور پلیس این کشور در اتخاذ اقدامات تأمینی بموقع و کامل، وفق کنوانسیون وین، به کاردار سوئد ابلاغ شد.
وزیر ورزش می‌گوید تیم امید و فدراسیون فوتبال باید علت انصراف خود را توضیح بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ