براساس نظر دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی یکی از عوامل تنظیم روابط انسانی خانه و مسکن مناسبی است که افراد در آن سکنی می گزینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت:اصلاحیه های تنظیم‌گری فناوری اطلاعات درحوزه های تولیدات نرم افزاری ،خدمات مراکز داده و خدمات ابری درانتظار تصویب در مراجع ذیصلاح است.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیأت‌های مذهبی گفت: ۶ هزار تن برنج و ۲ هزار تن شکر و ۸۷۰ تن گوشت قرمز بین هیات‌های مذهبی تهران توزیع می‌شود.
محمدباقر قالیباف در خصوص لایحه حجاب گفت: باید کاری انجام دهیم که نظرات همه صاحب‌ نظران موافق و مخالف را بشنویم.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه مرغ و فرآورده‌های گوشتی در استان گفت: تأمین فرآورده‌های گوشتی و تنظیم بازار مرغ گیلان در اولویت سازمان است.
در حالی مرغ طی هفته‌های گذشته در استان‌های مختلف خبرساز، کمیاب و گران شده است که مسئولان از توزیع مرغ گرم و منجمد برای کنترل بازار خبر می‌دهند، اما همچنان قیمت مرغ چند پا دارد!
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بنا به پیشنهاد انجمن شرکت هواپیمایی بحث تغییر قیمت بلیت‌های هواپیمایی مطرح شد بر اساس مصوبه دولت، ستاد تنظیم بازار قیمت نهایی بلیت هواپیما را اعلام می‌کند.
خرما با نرخ تنظیم بازاری از امروز در سراسر کشور توزیع می شود.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: قیمت در ۲۶۰میدان اقماری (میدان تره بار شهرداری) تهران ۱۶.۹۰۰تومان برای هر کیلو پرتقال، ۲۲هزار تومان برای سیب قرمز و ۲۶هزار تومان برای سیب زرد تعیین شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار تهران در استان تهران آغاز شده است.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
مشهد ـ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع میوه تنظیم بازار شب عید استان در سال ۱۴۰۲ توسط بخش خصوصی و مجموعا با ۸۰۰ تن سهمیه انجام می‌شود.
رئیس جمهور بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت گفت: ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این آمادگی را داریم که برای نظارت بر شبکه پخش خانگی ضوابط شفافی در شورای هنر به تصویب برسانیم، مشکل اساسی آن است که ضوابط اجرایی شفاف در این باره وجود ندارد.
در ادامه برون‌سپاری وظایف تصدی‌گری وزارت جهاد کشاورزی، تنظیم بازار چای به اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان چای واگذار شد.
موز‌ها میزان زیادی فیبر دارند که برای حفظ سلامت بدن مفید است. موز‌های ظاهرا خراب و سیاه شده بیش از موز‌های سالم و زرد رنگ خاصیت دارند.
هنگامی که در حال حرکت هستید، آیفون شما می‌تواند به طور خودکار به وای فای عمومی متصل شود؛ اما برخی از شبکه‌های نقطه‌ای در واقع کمتر از اتصال داده تلفن شما قابل اعتماد هستند. بنابراین اگر یک برنامه داده مناسب و اتصال LTE قوی دارید، به دستگاه خود بگویید که وای فای ضعیف را به نفع داده‌های تلفن همراه قابل اعتمادتر کنار بگذارد.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار برنج خارجی به انجمن وارد کنندگان برنج ایرانی خبر داد.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار قند و شکر به انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر کشور خبر داد.
بر اساس مصوبات شورای قیمت گذاری مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه مرغداران کشور واگذار شد.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار میوه شب عید به بخش خصوصی خبر داد.
معاون سازمان تعاون روستایی کشور گفت: برای تنظیم بازار میوه شب عید امسال، یارانه‌ای در نظر گرفته نشده است و تنها در موارد خیلی خاص با تشخیص کارگروه استانی، نرخ میوه برای اقشار آسیب پذیر به صو
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از مشارکت بخش خصوصی در تنظیم بازار میوه شب عید ۱۴۰۲ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ