معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار برنج خارجی به انجمن وارد کنندگان برنج ایرانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، باند‌های فرکانسی در محدوده ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ مگاهرتز به اپراتور‌های ارتباطی واگذار می‌شود تا در یک برنامه زمان‌بندی مشخص کل کشور تحت پوشش ۵ G قرار بگیرد.
جانشین وزیر در امور ارتباطات از مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیرامون اختصاص باندهای فرکانس به اپراتورهای ارتباطی برای پوشش نسل پنجم تلفن همراه در سراسر کشور خبر داد.
انسیه خزعلی گفت: این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، اما در این طرح ویژه، واگذاری مسکن به خانواده ۴قلو‌ها و بیشتر، به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از واگذاری رایگان مسکن به خانواده‌های دارای فرزندان چهارقلو به بالا خبر داد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه نادرست ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد، چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است!
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
باشگاه پورتو پیشنهاد اولیه باشگاه میلان برای جذب ستاره تیم ملی ایران را رد کرد.
میثم مظفر با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده بهینه ای از عمارت عین الدوله نمی شود، گفت: این عمارت بدون هیچ تابلو و اطلاع رسانی و بدون حضور گردشگران باقی مانده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های این پایانه تأکید کرد.
واگذاری تجهیزات و تسلیحات به تیپ ۵۵ هوابرد ارتش
گروه صنعتی ایران خودرو از واگذاری زودتر از موعد ۱۳ هزار دستگاه خودرو از تعهدات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد و اعلام کرد: به جز محصول ۲۰۷ با موتور TU3 که در انتظار قیمت گذاری است و بخشی از تعهدات پارس، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی محصولات اولویت تابستان ارسال شده است.
چند سالی است که موضوع واگذاری سهام خودروسازان مطرح می باشد اما این اتفاق رخ نداده است. خبرنگار نبض بورس از مجید عشقی رئیس سازمان بورس درباره واگذاری خودروسازان پرسیده است. این واگذاری به کجا رسید؟
پیشنهاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دو شرکت خودروسازی در ایران به سازمان خصوصی سازی داده شد.
اولین سری از خودروهای چانگان CS35 پلاس وارداتی گروه خودروسازی سایپا به متقاضیانی كه در سامانه یكپارچه خودرو ثبت نام كردند، تحویل داده خواهد شد.
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .
در ادامه برون‌سپاری وظایف تصدی‌گری وزارت جهاد کشاورزی، تنظیم بازار چای به اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان چای واگذار شد.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار قند و شکر به انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر کشور خبر داد.
براساس مصوبات تنظیم بازار و شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی برای نخستین بار امور اجرایی تنظیم بازار تخم‌مرغ خوراکی و پولت تخمگذار به بخش خصوصی واگذار شد.
بر اساس مصوبات شورای قیمت گذاری مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه مرغداران کشور واگذار شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ به گونه‌ای تنظیم کردیم که اختیار تقسیم وام‌های خرد به دولت واگذار شود به گونه‌ای که تکلیف ما لا یطاقی به گردن بانک‌ها انداخته نشود.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار میوه شب عید به بخش خصوصی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ