سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از وظایف مهم همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور، آن است که ظرفیت‌های لازم برای توسعه پلتفرم‌های داخلی جهت کمک به انتقال محتوا به مخاطب را فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ظرفیت سد دوستی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تأمین کننده آب شهرستان مشهد به نزدیک ۹ درصد رسیده است.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران خبرداد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه وزیر جهاد کشاورزی بر مدیریت جامع آبخیزداری تاکید شده و دولت سیزدهم می‌تواند بسترساز این مدیریت باشد.
گرگان-یکی از افتخارات هر ملتی صنایع دستی آن است، چرا که این صنعت حاصل هنر صنعتگرانی است که رسوم و فرهنگ نسل ها را در محصولات خود متجلی می کنند،اما در آخر بهای لازم به این صنایع داده نمی شود.
رئیسی از استانداری‌ها و ادارات مربوطه در استان‌ها خواست که اراضی که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده و ساخت و ساز در آن‌ها انجام نشده را شناسایی کرده و با ارائه مشوق‌های لازم و همچنین بهره گیری از ساز و کار‌های قانونی که در شورای‌عالی شهرسازی به تصویب رسیده است، این زمین‌ها را به ظرفیت ساخت و ساز‌های مسکن کشوراضافه کنند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: شهر آبادان ظرفیت پایلوت برنامه‌های مختلف کشوری آموزش و پرورش را دارد.
رئیس‌جمهور در دیدار با مردم اندیمشک گفت:‌ احیاء واحدهای تولیدی و ایجاد هزاران شغل در استان خوزستان را لازم اما کافی نمی‌دانم. ظرفیت استان خوزستان بیش‌تر از این میزان است.
محرابیان گفت: برای برخی از لوازم انرژی بر استاندارد اجباری وضع می کنیم که تولید کنندگان با استفاده از این ظرفیت کالاهایی کم مصرف را تولید کنند.
امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند که از توانایی و ظرفیت لازم برای تشخیص و شناخت حق برخوردار باشند.
زلفی گل در این ابلاغ تاکید کرده است: مقتضی است که اقدامات لازم برای دستیابی به اعزام سالیانه دست‌کم ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور (مطابق با هدف عملیاتی مندرج در مادۀ ۳ آیین‌نامه اجرایی اردو‌های راهیان نور دانشجویی کشور، مصوبۀ مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور) صورت گیرد و از حداکثر ظرفیت موجود در آن دانشگاه/ مرکز برای اعزام دانشجویان (با اولویت دانشجویان جدید الورود و زیارت اولی) بهره‌برداری شود.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: سعه‌ صدر و برخورداری از ظرفیت بالا، یکی از اساسی‌ترین لوازم شرکت در یک فرآیند گفتگو محور است.
میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین: ما به عراق در موضوع برق، آب و ساخت گیت‌ها کمک کردیم. وقتی سفرها شروع شد مشاهده کردیم که عراق ظرفیت لازم را ندارد. با مشاهده مشکلات در مرزهای ایران، به سمت عراقی پیام داده شد که از ظرفیت گیت‌های ایران استفاده شود اما طرف عراقی با این موضوع هم مخالفت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بانکداری اسلامی ظرفیت قانونی لازم برای جلوگیری از تشدید ناترازی در شبکه بانکی و اصلاحات مورد نیاز در مورد بانک‌های ناتراز را در اختیار بانک مرکزی قرار می‌دهد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت از بین متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.
در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم می‌توانند طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با استفاده از همه ظرفیت مردمی در این مسیر فعال باشند.
واتس‌اپ در اروپا دوباره اخطار گرفت
شادروان حداکثر بیست دقیقه فیلم بود و قدرت یک تله فیلم را نیز نداشت اما علفزار با توجه به مضمون حساسش و فرم اثر، از ظرفیت لازم برای نکه داشتن تماشاگر در سالن برخوردار بود و بازی قابل قبول پژمان جمشیدی که تفاوت چندانی با بازی‌اش در درام‌هایی که اخیراً بازی نکرده نداشت، باعث شد تا این فیلم، بهترین فیلم روز دوم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ