معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر حمایت ویژه زنان سرپرست خانواده و تامین بازار فروش محصولات زنان کارآفرین در دولت سیزدهم تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمایت های دولت از خودرسازان منجر به توقف تولید خودروهای ناقص شد
معاون اول رئیس جمهور گفت: رویکرد جدی دولت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت بخش تولید لوازم خانگی است تا علاوه بر تأمین نیاز داخلی، زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
دولت برزیل با انتشار بیانیه‌ای به شدت به اتفاقات رخ داده برای وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، اعتراض کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی وعده داده بود که دولت برای تامین هزینه نصب کنتور هوشمند از کشاورزان حمایت کند.
یکی از بهترین ابزارهای موجود در بازار سرمایه به منظور حمایت از تولید، صندوق‌ پروژه‌ها هستند که بخش‌های دولتی، خصوصی و هلدینگ‌های پذیرفته شده در بورس می‌توانند به منظور تامین مالی پروژه‌ها و در انتها تبدیل این واحدهای تولیدی به شرکت‌های سهامی عام از این صندوق‌ها بهره گیرند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
نمایندگان مجلس به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجوز دادند از طریق اخذ تسهیلات بانکی و حمایت دولت در تامین زمین، نسبت به نوسازی و ساخت منازل نیروهای مسلح اقدام کند.
بر اساس اعتبارات ردیف های متفرقه بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از کشت دانه های روغنی مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ علاوه بر تأمین ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، دولت در جهت حمایت از سفره مردم، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان هم برای یارانه نان در نظر گرفته است.
در حالی که روزنامه کیهان در دولت حسن روحانی از مخالف‌های جدی ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی بود و با تعبیر «دلار جهانگیری» به دولت قبل حمله می‌کرد، از سیاست جدید ارزی بانک مرکزی مبنی بر تامین ارز کالاهای اساسی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تمام‌قد حمایت کرده است.
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همکاری برای تولید و تجاری سازی خودروهای برقی از سوی نهادهای حاکمیتی گفت: با توجه به این‌که شرایط برای تولید خودرو برقی از سوی خودروسازان فراهم است باید سفارش گذاری و درخواست خرید و تامین منابع مالی از سوی دولت انجام شود.
در پی مباحث فراوانی که درباره حذف یا باقی ماندن ارز دارو، در دولت و مجلس مطرح بود، سرانجام دولت تصمیم گرفت از تیرماه ارز دارو را حذف کند و مابه‌التفاوت افزایش احتمالی قیمت‌ها را از طریق بیمه‌ها به مردم پرداخت کند و درواقع ارز دولتی تخصیص داده شده برای تامین دارو و مواد اولیه آن، به جای پرداخت به واردکنندگان و شرکت‌های داروسازی، به بیمه‌ها داده شود و آن‌ها هم با پشتیبانی از داروخانه‌ها، این یارانه حمایتی دارو را مستقیما در هنگام دریافت نسخه پزشکی، به خود مردم بپردازند.
وزیر نیرو گفت: حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر از برنامه‌های اصلی وزارت نیرو در تامین برق پایدار و مطمئن بوده و اخذ مصوبات از شورای اقتصاد حاکی از تلاش دولت برای حمایت از این انرژی پاک است.
سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: بیمه تأمین اجتماعی صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی که در گذشته تحت پوشش بیمه حمایتی دولت بوده‌اند از ابتدای تیر ماه سال جاری از سرگرفته می‌شود.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از آمادگی دولت سیزدهم برای حمایت روزافزون از زیست‌بوم صنایع خلاق در حوزه کودکان به منظور توسعه این شاخه از حوزه نوآوری در کشور خبر داد.
اسماعیلی با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت در تحقق صنعت خودکفایی کاغذگفت:از سال آینده ۴۵ هزار تن کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی از تولید داخلی تأمین خواهدشد.
با تصویب مجلس و اقدام دولت، قرار شد از امسال ارز دولتی تخصیص داده شده برای تامین دارو و مواد اولیه آن، به جای پرداخت به واردکنندگان و شرکت‌های داروسازی، به بیمه‌ها داده شود و آن‌ها هم با پشتیبانی از داروخانه‌ها، این یارانه حمایتی دارو را مستقیما در هنگام دریافت نسخه پزشکی، به خود مردم بپردازند.
آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان
تکذیب اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران
اصلا نهاد ریاست جمهوری بگوید، وزارت ورزش بگوید. مجلس که در همه کار دخالت می‌کند و بازدهی دخالت‌هایش هم در حد صفر بوده، تضمین می‌دهد که دخالتش در فوتبال موثر است؟
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «ملت طاقت گرانی و هزینه‌های بیشتر را ندارند»، گفت: دولت باید راهکاری به مردم برای تامین هزینه‌های زندگی‌شان نشان دهد بعد ما از هر جراحی اقتصادی و نظام عادلانه‌ای حمایت می‌کنیم.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ