تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۱ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی جام دمیتیریف روسیه را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی ایران در قهرمانی جهان هت تریک کرد و بعداز فتح سکوی نخست کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان دنیا، اینبار توسط آزادکاران جوان نیز رقبا را به زیر کشید و فاتح رقابت‌های جهانی شد.
با راهیابی 4 آزادکار ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، تیم ملی ایران یک گام به قهرمانی نزدیک تر شد.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی رقابت‌های نوجوانان جهان در ترکیه را به‌دست آورد.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی رقابت های نوجوانان جهان در ترکیه را بدست آورد.
تیم ایران با کسب ۶ مدال عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان را به دست آورد.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
کشتی گیران ایران با درخشش در رقابت های جام رومن دیمیتریف روسیه موفق شدند به عنوان قهرمانی دست یابند.
دو قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان با حضور در نشست خبری رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به تشریح آخرین وضعیت خود و تیم ملی کشورمان پرداختند.
دو قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان با حضور در نشست خبری رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به تشریح آخرین وضعیت خود و تیم ملی کشورمان پرداختند.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف گرجستانی به مدال نقره رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان رسید.
آزادکاران پنج وزن دوم کشورمان از امروز در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (امید) در اسپانیا به میدان خواهند رفت.
آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با پیروزی در فینال رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان به مدال طلا رسید.
آزادکاران اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان صعود کردند.
دور مقدماتی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.
پیکارهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که تیم آمریکا صدرنشین شد و دو مدال نقره و یک برنز هم به ایران رسید.
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفی از چین شکست خورد.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
نمایندگان اوزان ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران به مرحله نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان راه یافتند.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ فردا (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات ۴ وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می شود.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه می‌توانیم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را در صربستان رقم بزنیم گفت: سبک تمرینات و انتخابی کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است.
آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی جوانان جهان صاحب یک مدال طلا و ۳ برنز شدند.
در پایان دور مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، سه ملی‌پوش کشورمان راهی فینال شدند و یک آزادکار ایران به گروه شانس مجدد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ