اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بین دو گزینه مطرح شده برای جانشینی مانچینی یک ویژگی مشترک است. هر دو این مربیان در تیم قهرمان جهان سال 2006 حضور داشتند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
دختران اسنوکر ایران با  کسب دو پیروزی و متحمل شدن چهار شکست به کار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان پایان دادند.
دختران اسنوکر ایران با  کسب دو پیروزی و متحمل شدن چهار شکست به کار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان پایان دادند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
فدراسیون جهانی والیبال برگزاری مسابقات قهرمانی جهان را از هر چهار سال یکبار به دو سال کاهش داد.
ستاره جوان والیبال ژاپن یک درس بزرگ به دنیا داد؛ بازیکنی که تا همین یکی دو سال پیش یک بچه دبیرستانی بود.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
دانمارک در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2021 به عنوان قهرمانی دست یافته و حالا به دنبال دفاع از این عنوان است.
قهرمان جهان در سال 1978 در مورد روند ورود تیمش به فرمول یک صحبت کرد.
هندبالیست تیم ملی مردان ایران با ارزیابی رقبای کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان گفت: دو تیم اسپانیا ومونته نگرو حداقل ۱۰ سال از تیم ما جلوتر هستند و کار ما بسیار سخت است.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
آزادکاران پنج وزن دوم کشورمان از امروز در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (امید) در اسپانیا به میدان خواهند رفت.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.
ایذه- فرنگی کاران ایذه‌ای در رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با کسب دو مدال طلا خوش درخشیدند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
شاگردان رنگرز در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان به 2 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
ژاپن و لهستان مدعیان اصلی گرفتن میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2026 هستند.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
دو قایقران ایران به مرحله فینال اصلی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان راه یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ