ژاپن و لهستان مدعیان اصلی گرفتن میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2026 هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ماشین پرطرفدار که سال ۱۹۹۸ به جهان معرفی شد، مدل‌های متفاوتی دارد و در ایران هم با دو مدل معمولی و صندوق‌دار شناخته می‌شود. ناگفته نماند که پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو هم در اصل مدلی از پژو ۲۰۶ است و با ۲۰۷ واقعی زمین تا آسمان تفاوت دارد.
دو ستاره باتجربه استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته‌اند و فصل جدید را در تیم دیگری شروع می‌کنند.
دو اسطوره کهنه کار باشگاه کلوب بروژ از کیت خارج از خانه این باشگاه در فصل جدید رونمایی کردند.
دو پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
هاکان دمیر در کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران، دو مربی ترکیه ای را هم جای داده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا دو هفته دیگر سرمربی تیم امید انتخاب می‌شود.
روز گذشته دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس مطرح و با ۱۴۳ رای به تصویب رسید و برای بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد‌. به نظر می‌‌رسد بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در هفته اول خردادماه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.
اگرچه اخیراً یک نمونه اولیه با برچسبی روی شیشه جلوی خود مشاهده شد که روی آن نوشته شده بود AWD، هیوندای به سیستم چهار چرخ متحرک اشاره‌ای نکرده است که برای سوناتا مدل ۲۰۲۴ موجود است. با توجه به اینکه کیا K ۵ که از نظر مکانیکی مرتبط است، مدتی است که نیروی موتور را به هر دو محور ارسال کرده است، کمی عجیب به نظر می‌رسد. فقدان مشخصات فنی در مورد سه پیشرانه نیز به همان اندازه عجیب است.
افرادی که در معرض خطر بیماری قلبی قرار دارند، می‌توانند با پیروی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای یا کم چرب، طول عمر خود را افزایش دهند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از بین دو گزینه داخلی و خارجی انتخاب و معرفی خواهد شد.
بازیکنان اصلی آلومینیوم اراک در دیدار برابر تراکتور مشخص شدند.
دو هیئت اصلی و تاثیرگذار در ورزش تهران، بدون رئیس و حتی سرپرست به کار خود ادامه می دهند.
ترکیب تیم‌ملی دو و میدانی کشورمان جهت شرکت در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد.
مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، معتقد است تیم های برزیل و آرژانتین در این جام جهانی می توانند به قهرمانی دست یابند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
انتظار می رود که از بین عبدالله ویسی و سهراب بختیاری زاده، یک نفر هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرد.
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان برترین بازیکنان بیستمین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد و سیمونه جیانلی از ایتالیا عنوان ارزشمندترین بازیکن را به دست آورد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت موافقت مجلس با تفکیک وزارت صمت، دولت باید حتماً دو وزیر برای وزارت صنعت و وزارت بازرگانی به مجلس معرفی کند.
قالیباف گفت: در صحبت‌هایی که روز گذشته با معاون پارلمانی داشتم گفتند که صحبت من با رسانه‌ها چیز دیگری بوده و در تیتر اینگونه مطرح شده که دولت یک وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کند. قرار شد امروز در رسانه‌ها این موضوع را اصلاح کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت تطبیق مغایرت و اشکالات آئین نامه واردات خودرو که در هیئت دولت تصویب شده را بررسی کرده و اگر اشکالی وجود داشته باشد اصلاح آن را پیگیری می‌کند.
عصر امروز مراسم معارفه مجید شهریاری و حسین خبیری دو عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به طور رسمی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ