مقامات عراقی از افزایش تدابیر امنیتی جدید در اطراف پایتخت این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با هفته بهزیستی، سید مصطفی وهابی مستند ساز شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران حضور یافته است.
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
گروهی از محققان دانشگاه جورج واشنگتن یک کپسول قابل هضم  با قابلیت ثبت ویدئو ابداع کرده اند که با کمک نیروی مغناطیس کنترل می شود و می تواند شیوه اندوسکوپی را تغییر دهد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه به خبرآنلاین گفت: برخی از آقایانی که وقت مجلس را با این تذکرات آیین نامه ای و اخطار قانون اساسی می گیرند بیشترین ضربه را به مجلس می زنند.الان شیوه و روش قانون گذاری در مجلس ما اشکال جدی دارد.
رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپا به دلیل شیوه کنترل اطلاعات کاربران متا، این شرکت را ۱.۲ میلیارد یورو( ۱.۳ میلیارد دلار) جریمه کرده است.
مقام‌های بهداشتی در حال بررسی شیوع مشکوک بیماری تب برفکی‌اند (بیماری پا و دهان) که برای این منظور یک منطقه کنترل ۱۰ کیلومتری را در اطراف خوک‌داری نورفلک (Norfolk) غربی به آن اختصاص داده‌اند.
شیخ دیاباته در دیدار با هوادار، به همان شیوه حضور در استقلال تلاش می کند تا توپ های ارسالی را کنترل کند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران بر تدوین دستورالعمل و شیوه نامه کنترل کمیت و مقابله با کم فروشی تاکید کرد و گفت: ترک فعل مدیران قبلی موجب انباشت تکالیف بر زمین مانده شده است.
در آستانه قرار گرفتن در موج هشتم کرونا و در شرایطی که چین از مراکز اصلی شیوع مجدد کرونا در جهان است، ایرلاین‌ها برای هرگونه اقدام از جمله محدودیت یا کنترل مسافران ورودی از چین به ایران، گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.
عمادی افزود: وضعیت بیماری کرونا در کشورمان نسبت به برخی کشورهای آسیایی و اروپایی به خوبی مدیریت و کنترل شده است و در شرایط فعلی که احتمال شیوع موج هشتم وجود دارد، همراهی و همیاری مردم در رعایت اصول بهداشتی و انجام به موقع تزریق دُز یادآور واکسن می تواند به مهار آن منجر شود.
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در سه دهه گذشته، شیوع دیابت نوع ۲ در مختلف با سطح درآمد‌های متنوع به طور چشمگیری افزایش یافته است و امروزه حدود ۴۲۲ میلیون نفر در سراسر جهان به دیابت مبتلا هستند. دیابت نیاز به درمان دارد، زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می‌تواند بر اندام‌های حیاتی مانند قلب و کلیه‌ها تأثیر بگذارد و حتی می‌تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد که باید مراقب آن‌ها باشید.
سرخک یکی از ویروس‌های به شدت واگیر است اما با این حال در صورت واکسیناسیون به راحتی قابل کنترل و پیشگیری است.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
مرکز کنترل بیماری‌های نیجریه(NCDC)، با انتشار بیانیه‌ای به مردم این کشور درباره شیوع ویروس ابولا در اوگاندا هشدار داد.
رگولاتور حریم خصوصی ایرلند پس از تحقیقات درباره شیوه کنترل داده های کودکان در اینستاگرام جریمه ای ۴.۵ میلیون یورویی(۴۰۲ میلیون دلار) برای این پلتفرم وضع کرده است.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»
روز دوشنبه مربی سگ‌های موادیاب گمرک ماهیرود، هنگام کنترل و بازرسی یک دستگاه کامیون تانکری بنز آکتروز سفید رنگ، به رانندگی یک تبعه افغانستانی با کمک سگ‌های موادیاب موفق به کشف جاسازی حرفه‌ای ۵۴۰ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه از این کامیون شد.
پلیس ده‌ها نفر را در کشمیر تحت کنترل هند در حین متفرق کردن مسلمانان شیعه که قصد شرکت در راهپیمایی‌های ماه محرم را داشتند، بازداشت کرده است.
متخصصان حوزه درمان با بررسی‌های دقیق به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در کنترل شیوع بیماری بسیار مؤثر است، لذا لازم است مراکز واکسیناسیون حتی در روز‌های تعطیل پیش رو فعال باشند، تا بتوانند به مردم عزادار نیز خدمت رسانی کنند.
صدر میلیون‌ها پیرو دارد یکی از بزرگ‌ترین جناح‌های مسلح شیعه را کنترل می‌کند و دارای یک امپراتوری مالی است که درآمد‌های سالانه آن بیش از بودجه بسیاری از کشور‌های کوچک همسایه است. او یکی از دو مردی است که در عراق می‌تواند با یک کلمه میلیون‌ها نفر را در کنار آیت الله العظمی سید علی سیستانی به خیابان بیاورد.
بورس امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه هر چند سبزپوش بسته شد اما با گذشت زمان و شروع عرضه ها این سبزپوشی کاسته شد. تنها نکته امیدوارکننده بورس امروز شکسته شدن رکورد ارزش معاملات بود. در ادامه در گفتگو با دو کارشناس به بررسی بورس امروز و پیش بینی بورس فردا پرداخته ایم.
حضرت هادی علیه السلام با آنکه بیشتر دوست داشت در شهر و وطن خود یعنی مدینه بماند، به سامرّا آمد. چند سال بعد هم خانواده او به این شهر آمدند. مدت 20 سال از عمر خود را در این شهر گذراند و با همه محدودیت ها و کنترل ها، هدایت شیعه را برعهده داشت.
در سالن نمایش نیز اولویت نشستن در بهترین موقعیت سالن (انتهای سالن) با دارندگان کارت‌های سفید و صورتی است و دارندگان کارت‌های آبی و دارندگان کارت‌های زرد که خوش‌شانس بوده‌اند و توانسته‌اند با توجه به ظرفیت سالن وارد شوند در پیشانی سالن نمایش و در قسمت جلویی بالکن‌ها می‌نشینند، این اولویت بندی در نشست‌های خبری نیز به همین شیوه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ