دو فرد فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند، ما از قبل به اطلاعاتی پیرامون آن‌ها دست یافته بودیم و از لحظه ورود به کشور آن‌ها دقیقا تحت نظر بودند. این افراد به محض ورود، قرارهای تشکیلاتی با چند کانون و محفل غیرقانونی و سابقه دار برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، صرفا در بخش ارتشاء باید ۱۲.۵ سال حبس را تحمل کند.
قوه قضاییه اعلام کرد: ضارب یک روحانی در خیابان رودکی تهران شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره مدیران بازداشتی محیط زیست گفت: ۲ نفر متهم در این زمینه هستند که اتهامشان اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع است.
یک مقام آگاه امنیتی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در خصوص بازداشت ۲ تن از اعضای جنبش حسینیون آذربایجان در قم، گفت: این افراد برای بررسی اتهامات مطرح‌شده از سوی دولت آذربایجان، تحت نظر هستند.
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانۀ زندان شدند و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی تحت‌نظر قرار دارند.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان، منابع آگاه در استان سیستان و بلوچستان جزییاتی را در این رابطه اعلام کردند.
رئیس کل دادگستری استان فارس در ارتباط با آخرین وضعیت متهمان این پرونده اظهار کرد: اتهامات وارده به همه متهمان پرونده، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است. ۴ تن از این متهمان با قرار تأمین مناسب از زندان آزاد شده‌اند و ۳ تن دیگر هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد این گونه باشد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد به این گونه باشد.
جزئیات بازداشت یکی از سرپل‌های شبکه اینترنشنال و لیدر اغتشاشات/ آزادی ۹۸.۵ درصد از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران/رئیس سابق جمعیت هلال احمر در زندان است
دفتر دادستانی شهر دوسلدورف آلمان عصر دیروز یکشنبه گفت دو مرد ایرانی به نام م. ج (۳۲ ساله) و برادرش ج. ج (۲۵ ساله) به زودی در مقابل قاضی قرار می‌گیرند تا دوباره به بازداشت موقت برگردند.
جزئیات بازداشت مهاجم کوکایینی پرسپولیس بعداز تعقیب و گریز
جزئیات این پرونده پس از روند قضایی از طریق مراجع رسمی قضایی و امنیتی اطلاع‌رسانی می‌شود.
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
دادستان اصفهان گفت: متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین شهر نقش کلیدی داشته است.
پدر خلیل دردمند با بیان این که فرزندش عصر روز گذشته آزاد شده است، گفت: شب گذشته پسرم پس از آزادی با ما تماس گرفت و حال او خوب است و در صحت و سلامت به سر می‌برد.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در هماهنگی با رژیم صهیونیستی، شامگاه گذشته با ایجاد یک کمین، مصعب اشتیه مبارز فلسطینی و از یاران شهید ابراهیم النابلسی را بازداشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در مورد بازداشت یکی از منصوبان یکی از وزرای دولت گفت: متاسفانه برای فرد مورد نظر به اتهام ارتشاء به همراه فرد دیگری قرار بازداشت موقت صادر شده است و در زندان هستند و مجموعا ۳ نفر در این پرونده بازداشت شده‌اند.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ