با اعلام سرپرست تیم سپاهان تکلیف سهمیه خارجی باقی‌مانده این تیم تا ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
مدافع باتجربه عراقی احتمالا به دیدار هفته دوم مس رفسنجان مقابل نساجی می رسد.
پزشک تیم سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت امید نورافکن گفت: امید نورافکن به دلیل آسیب خفیف در مینیسک خارجی پا، تحت درمان قرار گرفته است.
علی خطیر از پاسخ صریح به سوال پیرامون خرید بازیکن خارجی طفره رفت.
مطابق انتظار جدیدترین خرید سپاهان برای تقویت بخش میانی این تیم آمده است.
دبیرکل فدراسیون والیبال جذب مربی خارجی را پروسه طولانی دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز داریم.
وزیر امور خارجه ظهر روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین تحولات روابط و سیاست خارجی کشورمان ارائه کرد.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه را شرح داد.
مام‌میهن در یکی از سخت‌ترین دوران‌هایش قرار گرفته است و اگر در داخل غفلت‌ها ادامه یابد و از عقلای برجامانده کنار نهاده‌شده، کمک گرفته نشود و سیاست همراهی با روسیه در جنگ با اوکراین پیاده شود و از آخرین فرصت‌ها جهت شکل‌گیری یک توافق غفلت شود، تهدیدات جدی‌تر در سال آینده دور از ذهن نخواهد بود. شاید تنها راه پیش رو، سود بردن از فرصت کوتاه باقی‌مانده از دوران مسئولیت رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا برای دستیابی به یک توافق مناسب و تنش‌زدایی در روابط خارجی کشور است.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان را در جریان آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط بین‌المللی قرار داد.
تیمی که حدود هفت سال از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران گذشته، در پایان هفته بیستم با عبور از استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی، شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم و دوم است.
اخبار رسیده از باشگاه سپاهان نشان می‌دهد که قرار است هیچ‌کدام از 4 خارجی این تیم در پنجره زمستانی اصفهان را ترک کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اقدامات جذب مربیان خارجی آغاز شده است، به چند بازیکن ملی پوش نسبت به احتمال دعوت نشدن در اردوی بعدی هشدار داد.
پاکو خمس به دنبال این است که از چهارمین سهمیه بازیکن خارجی تراکتور هم استفاده کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئول ورزش شورای شهر تهران داشتم تا وضعیت مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی مشخص شود که قرار شد بررسی های نهایی صورت بگیرد.
باشگاه پرسپولیس علیرغم برنامه ریزی برای حضور در اردوی خارجی در تعطیلات، به جمع بندی نهایی در خصوص محل برگزاری آن نرسیده است.
آخرین وضعیت تجارت خارجی غیرنفتی کشور
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
نیلسون جونیور، مدافع برزیلی، با عقد قرارداد رسمی به سپاهان پیوست.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان جذب شده همگی با نظر مورایس به تیم آمده‌اند.
بزرگان پتروپالایشی و برخی دیگر از شرکت‌های دلاری همچون فولادی‌ها و معدنی‌ها، همیشه سهامداران خود را با بیشترین درصد تقسیم سود بدرقه می‌کنند. حالا پرسش این است که کدام شرکت سود بیشتری به سهامداران می دهد؟
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ